11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    .Robin

Welk toetsenbord gebruik jij?

Na het welke muis gebruik jij topic. Hier over het toetsenbord. Dus post een foto van jou toetsenbord.

Kick off

Toetsenbord van mijn MacBook Pro

(foto is zelf genomen)

Geblokkeerd
    Anoniem

Hier is toch al een draadje over? Dacht ik even…

Toetsenbord MacBook (ook zelf geschoten, gemaakt toen ik mijn MacBook uitpakte)

Extern Apple Wireless Keyboard (Thanks to Google, dus niet zelf gemaakt:wink: )

Bijdrager
    R1039
    ”TimN”

Hier is toch al een draadje over? Dacht ik even…

Toetsenbord MacBook (ook zelf geschoten, gemaakt toen ik mijn MacBook uitpakte)
    http://img234.imageshack.us/img234/7562/dsc02438nd2.jpg
    Extern Apple Wireless Keyboard (Thanks to Google, dus niet zelf gemaakt:wink: )
    http://pantburk.info/upload/AppleWirelessKeyboard.jpg

Same here :)

Bijdrager
    brandfles

Die aan mijn MBP vast zit en zo’n alu bluetooth voor mijn MacMini

Bijdrager
    Лукас

@ TimN: enig idee hoe je die zwart kunt hebben?:o

Bijdrager
    macmartijn

Ik denk dat er een zwart toetsenbord bij de nieuwe iMacs gaan komen in januari… dat witte staat niet helemaal mooi.

Bijdrager
    bartje

Het lijkt zwart… doordat het licht er anders op valt.

Bijdrager
    BloomPod

Maar het is alu.

Ontopic:

Een Apple Pro keyboard omdat die nieuwe heel mooi zijn maar niet lekker typen.

Daarom heb ik ook een Mighty Mouse met een draadje, die draadloze zijn veel te zwaar met de batterij…

Bijdrager
    Rub3n

Mr. Yummy MOET weer een topic hebben waar die NOG meer over zijn deze-laat-ik-heel-vaak-zien-MacBook-Pro kan laten zien…

Bijdrager
    sven-

Lol @ Rub3n:D

Moderator
    Poezenbeest

Eigenlijk geef ik Ru3en wel groot gelijk, maar dat is meer omdat ik een beetje moe word van al die show-off-topics… De reactie had echter wel wat tactvoller gemogen…

Het toetsenbord kan je namelijk ook gewoon plaatsen in de topics Hoe ziet jouw bureau er uit?, Teah ik heb een nieuwe … gekocht!, Hoe ziet jouw kamer er uit, Welk toetsenbord gebruik jij?, jJouw coolste gadget

Ow wacht… wat de puck? Zie ik daar een bekende titel? Ik denk dat iemand zich even heel erg moet gaan schamen in een hoekje… Foei! Nooit meer doen en voortaan eerst zoeken!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.