6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Jesper

Welk spel

Weten jullie misschien nog een goed schietspel??? :?:

Bijdrager
    Dennis K. te H

DEUS EX[size=24:07e9823e83][/size:07e9823e83]

Bijdrager
    Arjan

Zag ik deze vraag niet eerder?????;;;;koop een Xbox. Een Apple gebruik je voor het serieuze werk.

Bijdrager
    Flipstra
    ”Arjan”

Zag ik deze vraag niet eerder?????;;;;koop een Xbox. Een Apple gebruik je voor het serieuze werk.

Wat is er mis met het spelen van een goed spel? en waarom zou jij voor een ander bepalen wat ‘het serieuze werk’ is? Een goed schietspel kan ook een zeer serieuze aangelegenheid zijn, bv als je het met meerdere mensen over een LAN speelt. Mijn favoriet is nog steeds Quake III, alhoewel SOF II binnenkort ook op mijn comp staat, heb ‘m nu nog niet gespeeld, maar ’t ziet er goed uit allemaal! Er is ook een demo uit van RtCW. Is ook een tof spel!

Bijdrager
    dennis

DEUS EX (Absolute Aanrader, maar wel alleen voor OS 9)
    Ghost Recon
    RtCW

Denk dat dit de beste zijn!

Dennis

Bijdrager
    dennis

Ik vergeet UT en Quake III erbij te zetten, maar dit zijn spellen waarvoor je erg weinig tacktiek voor hoeft te hebben, wel leuk om te doen een keer, maar vind het niet echt geweldig persoonlijk!! De demo van UT en Quake zijn wel cool om te downloaden. kan je meteen kijken of je Quake of UT het beste vind. Ik heb ze allebei een tijdje gespeeld en vind UT het beste!! Maar dat moet je voor jezelf maar testen :wink:

Dennis

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.