8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Peter P

Welk programma?

Van een klant krijg ik de opdracht om 400 oude periodieken te digitaliseren (elk 36 pagina’s) en op DVD te zetten.
    Met zoek- en trefwoorden moet men de juiste periodieken en pagina’s op die DVD terug kunnen vinden. Waar vindt ik zo’n programma.

Bijdrager
    Turbanus

Hoe heb je daar een offerte voor kunnen maken als je dat nog niet eens hebt uitgezocht?

Bijdrager
    KarelWillem

Bijdrager
    Peter P

De klant is een goede relatie en heeft mij gevraagt dit uit te zoeken of dit mogelijk is. De opdracht ligt er. Het is alleen de vraag doe ik dit zelf of besteedt ik dit uit, in overleg met de klant. Hij krijgt de offertes ook onder ogen.

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Turbanus”

Hoe heb je daar een offerte voor kunnen maken als je dat nog niet eens hebt uitgezocht?

Waar staat dat er een offerte aan de orde is?
    Ik vermoed dat hij eerst een tooltje wil en dan offreerd. Lees voor opdracht ‘verzoek’ dan wordt het al iets anders.

Bijdrager
    MacX

Misschien moet je eens kijken of je dat met iViewMedia Pro kunt doen, is een goedkope en snelle oplossing. Het gearchiveerde resultaat kun je op diverse manieren presenteren, waaronder op DVD met een ofline reader.

Bijdrager
    Turbanus
    ”mike”
    ”Turbanus”

Waar staat dat er een offerte aan de orde is?
    Ik vermoed dat hij eerst een tooltje wil en dan offreerd. Lees voor opdracht ‘verzoek’ dan wordt het al iets anders.

Dat staat er dus niet…. sorry ik ben documentalist geweest…..:wink:

Bijdrager
    Walkingfingers

Ik vergeef het je!:wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.