11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    isi

Welk programma´s kan ik bases me maken ?

Wat voorn programma´s kan ik het beste gebruiken om bases te maken ik heb me een keer wijs laten maken dat Q-base een heel goeie was maar dat is me te profesoneel zijn der nog meer programma´s waar ik het ook mee kan ?

Bijdrager
    Hanky Dussen

“bases” ? “Q-base” ?
    Bedoel je bassen en Cubase ?
    Hoe dan ook, met Reason kan je hele vette bassen maken ! Maar als je het simpel en goedkoop wilt houden : Garageband !

Bijdrager
    Djmichel

Ik vermoed dat Q-base meer te maken heeft met data :? dan met bass;)

Bijdrager
    Zaphod_B

All our bases belong to us!

????

Jemig vent, waar heb je het in godsnaam over?

Wanneer leren mensen nou eens dat we hier geen sport maken van ‘topicje raden’ en dat we je alleen kunnen helpen als je in voor mensen begrijpelijke taal uitlegt wat je in godsnaam bedoelt…???

Bijdrager
    yvinhei

Staat toch echt in het forum “muziek en geluid”….

Bijdrager
    Hanky Dussen

Misschien hoort het wel in ‘Spelletjes’….
    Command&Conquer : build your own ‘base’…:P

Bijdrager
    greatpetie83

Q-base is toch een muzxiekfestival :?

Bijdrager
    Djmichel
    ”Zaphod_B”

All our bases belong to us!

????

Jemig vent, waar heb je het in godsnaam over?

Wanneer leren mensen nou eens dat we hier geen sport maken van ‘topicje raden’ en dat we je alleen kunnen helpen als je in voor mensen begrijpelijke taal uitlegt wat je in godsnaam bedoelt…???

= licht ontvlambaar.

Wanneer je een topic start kan je ook al zelf een beetje research doen. Ik spit in de meeste gevallen ook eerst het forum door en ga op zoek in google land.

En daarnaast is de vraagstelling tegenwoordig op het forum erg bagger, mensen knallen maar ook gewoon dingen neer. Een balans tussen serieus en soms ‘grappige’ post moet wel kunnen, vooral als de vraag niet specifiek is. (maar daar schijnen in het verleden al meerdere discussies over geweest te zijn)

En wat het topicje raden betreft, dat geeft toch wel wat aan over de vraag die er gesteld word. “ik heb een ipod en die doet het niet’ vragen bijvoorbeeld. :wink:

en dat we je alleen kunnen helpen als je in voor mensen begrijpelijke taal uitlegt wat je in godsnaam bedoelt…???

Als hun ons precies uitleggen wat ze willen (ff los van dit topic natuurlijk)

Bijdrager
    Djmichel

Bijdrager
    koen
    ”Djmichel”

Als zij ons precies uitleggen…:x:x:x

[size=8:7f77175646]Sorry, ik kon het even niet laten.:wink: [/size:7f77175646]

Bijdrager
    Djmichel
    ”koen”
    ”Djmichel”

Als zij ons precies uitleggen…:x:x:x

[size=8:40eadc9195]Sorry, ik kon het even niet laten.:wink: [/size:40eadc9195]

haha,

doe ik ook altijd bij anderen met ‘als mij, dan ik’

;)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.