8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    joramb

Welk porgramma om VIDEO_TS map omtezetten naar mp4

Goede avond.

Welk programma kan ik het beste gebruiken om een VIDEO_TS map omtezetten naar een mp4 met ondertiteling voor mijn ipod video

Ik probeer al enige tijd een DVD geschikt te maken voor mijn Ipod.
    Deze DVD staat op mijn computer als een VIDEO_TS map.
    En ik wil hem converteren naar een goede kwaliteit MP4 met ondertiteling.
    Ik vraag me af met welk programma ik dat het beste kan doen.

Ik heb de volgende programma’s al uitgeprobeerd maar toch werkte ze niet zoals ik hoop:

ISquint – Loopt vaak vast en doet niet wat hij moet doen
    Visual Hub – Moet ik helaas voor betalen
    No Frills DVD2Ipod – Maakt wel 10 verschillende mp4 bestandjes van je VIDEO_TS map. Meestal zijn de 3 langste je DVD maar ik had het probleem dat een groot deel van mijn DVD ontbrak. Ik had 3 van de 4 delen denk ik. Tevens zonder ondertiteling.
    Handbreak lite en Instant Handbreak – Werken als het goed is ook met ondertiteling maar ze vinden geen bestanden groter dan een paar minuten. De film kunnen ze dus niet vinden in mijn VIDEO_TS map (Terwijl de VIDEO_TS map goed is aftespelen met de DVD speler op mijn computer
    Instant Handbreak maakt meerdere mp4 bestanden van de DVD, zijn deze op een manier samentevoegen in een?

Het is me gelukt om met een combinatie van programma’s DVD’s omtezetten naar mp4 maar geen programma werkte zo dat ik 1 mp4 bestand kreeg met ondertiteling erbij!
    Zijn er gratis programma’s die van mijn DVD’s 1 MP4 bestand maakt met ondertitel en alles erbij?
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kom er niet ben nu al enkele dagen bezig en ik kon niet vinden wat ik zoek.

Alvast bedankt,

Joram

Bijdrager
    Maced.2

mmmmm eens ff denken…volgens mij kan het echt wel met Handbrake.
    Mij lukt het zeker ……heb er al een boel gedaan zo en gewoon 1 File gemaakt voor de Ipod

Sample Mp4

Bijdrager
    ozzie X

Er is ook een nieuwe beta van handbrake speciaal bedoeld om naar de iPod te converteren. werkt perfect!

Bijdrager
    Maced.2
    ”ozzie

Er is ook een nieuwe beta van handbrake speciaal bedoeld om naar de iPod te converteren. werkt perfect!

doe ff een linkie voor hem..?

oeps daar is die al. http://handbrake.m0k.org/?page_id=26 ene als ik jou was nam ik gewoon de Standard versie van HandBrake 0.7.1 die werkt ook Gewoon okie dokie:D

Bijdrager
    joramb

Oke bedankt.

ik ga morgen even kijken of het met Handbreak beta beter gaat.
    Maced.2 bedankt voor je screenshots erbij. Maar volgens mij heb je een andere dan die ik al had gezien.
    ik heb zelf Handbreak lite en Instant Handbreak geprobeerd.
    Welke versie gebruik jij precies?

en wekt het goed als je alleen een VIDEO_TS map aanwijst als bron?

Vriendelijke groet,

Joram

Bijdrager
    Maced.2

yep ik gebruik deze versie HandBrake 0.7.1 en ja je moet wel ff alles okie dokie zetten
    zie voorbeeld screenshot 1
    en gewoon je video Ts map selecteren en hop gaan…Suc6
    :D

Bijdrager
    jaapoost

Ik gebruikte ook altijd Handbrake, maar heb onlangs popcorn 2 (van Roxio (van Toast)) erbij gepakt, en deze werkt ook echt super makkelijk….

Greets, Jaap

Bijdrager
    joramb

Handstike bedankt, het werkt nu goed.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.