10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ejmp69

Welk online boekhoudprogramma gebruik jij??

Tips welkom:-)

Bijdrager
    fatboysmart

Exact Online

Bijdrager
    SMac

Exact: top.

Mocht je een eenvoudig programmatje zoeken voor een kleine onderneming voor wat in en uitgaande facturen dan wil ik het volgende kwijt:

Ik gebruik Moneybird.

Ze hebben een app voor de iphone (die het ook doet op de ipad). Als je maar een paar facturen per maand hebt (in- en verkoop) is het zelfs gratis. Je upload een logo en je bent klaar om te factureren. Openstaande debiteuren en crediteuren (inkoopfacturen kun je een fotootje aan hangen) houdt het bij, je kunt een btw aangifte uitdraaien en als klanten een factuur per post willen ontvangen regelen ze dat voor 1 euro per factuur (kleurenprint in envelop met postzegel dr op).

Als ik wegga bij een klant, vul ik een nieuwe factuurregel in op het concept van de betreffende maand en op de eerste van de maand gaat de factuur met een druk op de knop hun kant op. Easy.

Offertes sturen, bankmutaties inlezen, resultatenrekening van alles is mogelijk.

Enigszins beperkt maar voor mij toereikend!

Bijdrager
    stavos
    ejmp69 op 11 september 2012

Tips welkom:-)

Tip: de zoekfunctie.

Bijdrager
    SMac

:cry:

Bijdrager
    flyerking

Moneymedic is heel fijn werken, ik gebruik dit al een hele tijd en nog nooit problemen mee gehad.

Het bevat o.a.

Digitale facturen met een iDeal link(pdf of mail)
    Automatische herinneringen
    Huisstijl aanpassingen
    Incasso inschakelen
    Online kassa (optioneel)

enz.

Op de site vind je ook veel info en misschien nog wel belangrijker, er zijn geen vaste maandelijkse kosten

Bijdrager
    Maldwyn

Ik gebruik al sinds jaren “ACCOUNTS”, weliswaar geen on-line programma, maar eenvoudig op Mac te downloaden voor de totale prijs van ongeveer € 35 (geen verdere kosten).
    Het is een Australisch product, eenvoudig, stabiel en uitstekend geschikt voor een vereniging met een honderdtal inkoop- en verkoopfacturen per jaar.
    Het is vooral een boekhoud-programma, met journaalposten, dagboeken en oplevering van balans en resultatenrekening en wordt onderhouden.
    Ofschoon de comptabele termen in meerdere talen beschikbaar zijn moeten deze wel wat gefatsoeneerd worden.
    Als oud-registeraccountant heb ik het zonder moeite naar m’n hand kunnen zetten om het voor een vereniging te gebruiken.

Ik denk dat “Moneymedic” ,als vooral facturatie- en incasso-module, heel goed te verweven zou zijn met “Accounts” om de gehele administratie te bestrijken.

Bijdrager
    pelpinda

Zijn er nog mensen die updates hebben van de online boekhoudprogramma’s?

Ben op zoek naar een programma met:
    grootboek
    debiteuren
    crediteuren (inclusief betalingen)
    financiele rapportages
    dagboek

Liefst dus online ter vervanging van het te kostbaar geworden iProfit van Inventive Systems.

Bijdrager
    Erwal

exact online gebruik ik.
    iemand ervaring met Freshbooks ?

Bijdrager
    Raffie

Wij gebruiken naar alle tevredenheid Exact Online ism ABN Amro

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.