14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    stinky

welk mailprogramma?

een soort poll en toch weer niet;

> welk mailprogramma gebruiken jullie?

> wat ervaren jullie als de voor en nadelen?

> en kunnen met die programma’s ook hotmail en yahoo accounts binnengehaald worden?

kheb net zelf de wondere wereld van Mail.app ontdekt en mn planet en hotmail komen ook gewoon binnen, maar ik vraag me gewoon ff af of er andere, misschien nog betere progs zijn, en of er dingen zijn waar ik op moet letten?
    :roll:

Bijdrager
    ajschol

Ik gebruik na jaren Outlook te hebben gebruik ook “mail” van Panther. Is snel, eenvoudig, dat wil ik. Geen toeters en bellen, gewoon gemak. Heb er nog nooit problemen gehad…

Bijdrager
    stinky

hmmmm… ik heb nu al de eerste slechte Mail.app ervaring te pakken :?

had 3 accounts aangemaakt. 1 voor een planet-mail en een alias
    2 voor 2 verschillende hotmail-accounts

ineens loopt Mail vast….

beide hotmail-accounts zijn helemaal weg, maar van 1 hotmailaccount staat alle email nog wel in de planet-inbox, maar mn planet-mail is onvindbaar… :evil:

hoezo ‘wthf happened here?’
    ben ni echt blij nu….

Bijdrager
    pako

Ik gebruik Mail, is van Apple, wordt regelamtig onderhouden en is prima -in mijn geval ook met diverse accounts-.

Wel is het -waarschijnlijk doordat OS-X Unixbased is lastig als je bv. een nieuwe user aanmaakt om oude mail weer in ere te herstellen. Alhoewel lastig: je moet even weten waar je de data kunt vinden.

Bijdrager
    awi

Ik gebruik Eudora (gratis met een kleine ad banner, anders niet zo heel veel $$). Ik gebruik Eudora al vele jaren en vind het veeeel logischer en prettiger in het gebruik dan mail.
    Het enige nadeel(tje) is dat er geen directe uitwisselbaarheid is met adresbook, maar misschien komt dat nog in een volgende versie.

Andre

Bijdrager
    pako

Daarom gebruik ik dus Mail, werkt en is geïntegreerd in OS-X

Bijdrager
    XXX

quickmail pro: overzichtelijk, duidelijk, onbeperkt aantal mail accounts en je kan makkelijk al je mail archiveren. ik heb persoonlijk slechte ervaringen mer Mail van osX, als iemand een ‘fout’ bestand stuurt crasht de hele zooi, traag in gebruik met veel mail (gaat spontaan dingen indexeren wat veel tijd kost)

Bijdrager
    nightf3v3r
    ”awi”

Ik gebruik Eudora (gratis met een kleine ad banner, anders niet zo heel veel $$). Ik gebruik Eudora al vele jaren en vind het veeeel logischer en prettiger in het gebruik dan mail.
    Het enige nadeel(tje) is dat er geen directe uitwisselbaarheid is met adresbook, maar misschien komt dat nog in een volgende versie.

Andre

Ik vind Mail al zo vreselijk logisch, wat is er dan nog logischer aan Eudora?

Bijdrager
    awi
    ”nightf3v3r”
    ”awi”

Andre

Ik vind Mail al zo vreselijk logisch, wat is er dan nog logischer aan Eudora?

Nou, makkelijk in te stellen, makkelijjk filters maken en werkt snel, ook met tientallen mailboxen en honderden mails per box. Verder raak ik in apple mail snel de weg kwijt, komt vast omdat ik ook al niet overweg kan met outlook……

Bijdrager
    awi

en smaken verschillen……..

Bijdrager
    Mezzanine

mail…of entourage….als in peper of zout

Bijdrager
    SvS

Ik gebruik Mail, maar over snelheid ben ik niet te spreken, daar was Entourage toch beter in. Mail gaat inderdaad spontaan indexeren. Ik moest laatst heel lang zoeken naar Priority knop. Die is er gewoon niet
    :( Maar voor de rest zit hij goed in elkaar.

Bijdrager
    stinky

nou ik heb nu entourage draaien en dat werkt een stuk beter.
    het is van microschoft en da’s natuurlijk wel errug jammer, maar daardoor loopt het waarschijnlijk wel een stuk soepeler met mn hotmail-accounts.
    die bill weet wat dat betreft wel hoe het werkt qua ‘klantenbinding’.
    ach, niet te hard over nadenken en lets move on:)

Bijdrager
    awesomemac

Ik ben ook zo’n Entourage gebruiker. Werkt fijn, makkelijk met Hotmail, werkt perfect met HTML mail en mail met bewegende Gifjes.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.