6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    McPherson

Welk lettertype is dit?

Heb al gekeken op de bekende sites maar kom er niet uit….iemand een idee? Het gaat om het woord “AURORA”.

Klik!

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Lijkt mij Isadora (niet verwarren met ITC Isadora). Ze hebben de eerste A gespiegeld, maar verder komt het volgens mij precies overeen.

Bijdrager
    iJos
    ”Jakko

Ze hebben de eerste A gespiegeld, maar verder komt het volgens mij precies overeen.

Lijkt alsof, maar die is niet gespiegeld. Zou wel mooi geweest zijn. :wink:

Bijdrager
    McPherson
    ”iJos”
    ”Jakko

Ze hebben de eerste A gespiegeld, maar verder komt het volgens mij precies overeen.

Komt idd erg overeen….kwam er dit keer echt niet uit. Hoe kwam je er nou op? Thanks btw!

Tja, logo is niet erg sterk, maar goed. Klant’s wil is wet in dit geval! (helaas)

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    ”iJos”

Je hebt gelijk … optisch bedrog door de kromme en die slingers aan de letters:(

”McPherson”

Hoe kwam je er nou op?

Omdat ik zo’n 15 jaar geleden iemand kende die een computerzaakje had en dit lettertype gebruikte voor z’n logo. Hij had me toen het TrueType-bestand gegeven, en om de één of andere reden heb ik een goed geheugen voor dit soort nutteloze informatie;)

Bijdrager
    McPherson

Hahaha…mooie dingen! 15 jaar geleden…..Hahaha! Sommige mensen zijn erg koppig en houden niet van veranderingen. Maar goed….

Thanks nogmaals!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.