6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Dick de Roos

Welk hoesje voor 9,7" iPad

Om mijn oude iPad 2 heb ik een merkloze (kunst??)lederen hoes, (met een bindelastiek), die ooit € 25,- heeft gekost en op zich goed voldoet: voornamelijk goede bescherming.

Nu is er zoveel aanbod in iPad-hoesjes, ook qua prijs, dat ik ook na zoeken nog niet weet welke hoes ik voor mijn nieuwe aanwinst  iPad 2018 zal aanschaffen.

Ik ga niet ruw met de spullen om, maar de hoes moet de iPad wel bescherming bieden tegen vervoer in rugzak, koffer en gebruik door kleinkinderen. Hoewel de kleinkinderen zich mogen uitleven op de oude iPad2, wil ik voor mijn nieuwe iPad ook een handige en degelijke hoes.

Maar welke?? 🤔

Wie heeft ervaringen?

Bijdrager
    Baco66

Gebruik al jaren en dus meerdere IPads een hoes van Decoded naar volle tevredenheid.

Bijdrager
    Dick de Roos

Ze zien er wel mooi uit, maar ook aan de prijs.

Zoekenderwijze ben ik de hoes tegengekomen die sterk lijkt op die van mijn oude iPad2.

Daar zijn meerdere merken van, die blijkbaar elkaar kopiëren.

Goedkoop; iets van €14,-, maar goed bruikbaar.

Maar ik zoek nog even naar de ideale iPad-hoes.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door  Dick de Roos.

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk dat ik volgende week mijn iPad Air ga upgraden naar een iPad 2018 + Apple Pencil maar nu vraag ik mij af of deze hoes ook zal passen.

Ik vind deze hoes zo vreselijk mooi maar officieel is deze voor de iPad Pro 10.5 inch. De iPad Pro is een tikkeltje groter maar ook fractie dunner dan de normale iPad dus zou je toch wel kunnen aannemen dat een gewone iPad er ook in moet passen. Zoiets komt toch niet op een millimeter wel?

Bijdrager
    KarelWillem

Dick de Roos op 5 april 2018 om 09:59
    …Zoekenderwijze ben ik de hoes tegengekomen die sterk lijkt op die van mijn oude iPad2….

De kunststof ring die zorgt voor het draaien van de iPad in de hoes, heeft bij mijn mini ooit een uiterst lelijke uitgesleten ring op de achterzijde achtergelaten. Dus zo’n hoes zou er bij mij nooit meer omheen komen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 2 weken geleden door  KarelWillem.

Moderator
    Night

<p class=”cite”>Shmoo op 9 april 2018 om 12:03</p>
    Zoiets komt toch niet op een millimeter wel?

Ik denk het niet, maar deze is gewoon verkrijgbaar in de Apple Store. Dus één telefoontje en je weet het zeker (en je hebt retourzendingsrecht).

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.