19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    solutions

Welk font Boomerang logo

Iemand een idee van welk font dit logo is gemaakt? Of zou het gaan om een tailor-made font?

Thanks

Bijdrager
    Pixelpusher

Whatthefont al geprobeerd?

Bijdrager
    solutions

Yep, geen resultaat. Wellicht omdat het gebruikte font voor dit logo is vervormd.

Bijdrager
    fozzy

heb getracht om het terug te vervormen via Pathfinder in illustrator, maar font wordt niet herkend in WTF.

Lijkt inderdaad op een apart font, wat in illustrator oid is vervormt dmv pathfinder

Bijdrager
    nookie

Pakt ie de E ook niet??
    Misschien deze even een beetje aanpassen, zodat wtf het misschien wel ziet.
    De E is zo apart, daar kan maar één font van zijn denk ik,.

Bijdrager
    Yaris

De E past met dat klein uitsteeksel links niet bij de andere letters. Volgens mij is dat logo een samenraapsel van verschillende fonts.

Bijdrager
    nookie

Ik zit nog even goed te kijken, maar er zit geen logica in dit font.

De B en de R zijn van hetzelfde font. De twee OO’s kunnen daar ook van zijn, of zijn van een ander font.
    De M en de A en de N horen ook bij elkaar, maar zijn ook weer een ander font.
    De E is van een ander font. De G is ook weer van een ander font.

Het lijkt er dus op dat er 5 verschillende fonts gebruikt zijn en dit bewerkt tot een geheel.

Bijdrager
    nookie
    ”Yaris”

De E past met dat klein uitsteeksel links niet bij de andere letters. Volgens mij is dat logo een samenraapsel van verschillende fonts.

Was net bezig om hetzelfde antwoord te geven.

Bijdrager
    Yaris

De E is PIXymbols Signet Modern. Zie hieronder hoe de andere letters er in dat font uitzien.

Bijdrager
    solutions

Ik heb net alleen de letter E losgelaten bij WTF, ook dan krijg ik niet echt een goed resultaat. Baucher Gothic en Pixymbols Signet Modern Regular komen dicht in de buurt.

Heeft iemand een van deze fonts? Ik ben bezig met een parodie op het Boomerang logo (non commercial).

Thanks.

Bijdrager
    solutions
    ”Yaris”

De E is PIXymbols Signet Modern. Zie hieronder hoe de andere letters er in dat font uitzien.

Ook niet helemaal. Het streepje bij de E is net iets anders.

Bijdrager
    remisc

waarom zou je dat willen weten?
    een logo is als je het een beetje serieus neemt in iedergeval een aanpassing van een font.

Het boomerang logo ( als je dat tenminste wil hebben) is bij boomerang te krijgen…. er zijn diverse opdrachten waarbij ie te downloaden was:D

effe goegelen : http://www.boomerang.nl/opdrachten/pimp-our-ride/

* off topic: er zijn wel heeeel veel luie honden (zie van Dale) die nog te moe zijn om even te goegelen de laatste tijd….

Bijdrager
    Yaris

The quick brown fox jumps over the lazy dog. :lol:

Bijdrager
    solutions
    ”remisc”

waarom zou je dat willen weten?
    een logo is als je het een beetje serieus neemt in iedergeval een aanpassing van een font.

Het boomerang logo ( als je dat tenminste wil hebben) is bij boomerang te krijgen…. er zijn diverse opdrachten waarbij ie te downloaden was:D

effe goegelen : http://www.boomerang.nl/opdrachten/pimp-our-ride/

* off topic: er zijn wel heeeel veel luie honden (zie van Dale) die nog te moe zijn om even te goegelen de laatste tijd….

* on topic: er zijn ook heel veel luie forumleden (zie OMT) die nog te moe zijn om even te lezen. Ik zoek niet het logo van Boomerang (die vind je geheel in vector bij brandsoftheworld), maar ik wil daar een parodie op maken.

Bijdrager
    remisc

:cry: download het orgineel :D
    en leef je uit met illustrator!

Bijdrager
    solutions
    ”remisc”

Bright light 8)

Bijdrager
    iHaring
    ”remisc”

Brand of the world handige site! :wink:

Bijdrager
    fozzy

Ships…die iHaring denkt even iets verder door….:evil:

Bijdrager
    solutions
    ”iHaring”
    ”remisc”

Brand of the world handige site! :wink:

Nog zo’n bright light, ff goed lezen Arie.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.