9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    rdesign

Welk CMS-systeem voor drukwebsite

Hoi OMT-ers,

Ik heb de opdracht voor een drukkerij een website te bouwen, á la Vispaprint.nl.
    Idee is dus simpel. Klant moet een product kiezen > papiersoort kiezen > drukopties aangeven > ontwerp uploaden en betalen.

Allemaal geen probleem, alleen aangezien er ook betaald moet worden, is het dan slimmer het op Magento te bouwen, of kan ik hiervoor ook gewoon Joomla gebruiken? Is voor Joomla bijv. een iDeal plug-in beschikbaar?

Wie geeft mij wat goede raad?:)

Thnx,

Robbert

Bijdrager
    Koning Frank

html, css en php leren

Bijdrager
    Yoeri

@No_name Je reactie slaat nergens op.
    Als de TS het over een klant heeft, denk jij dat hij dan geen HTML, CSS en PHP kan?
    Hij wil gewoon het goede CMS weten.

Bijdrager
    rdesign

Precies. Ik ben beter in die programmeertalen dan in mn Nederlands. :sarcastic:
    Maar met een CMS werken vind ikzelf én de klant altijd prettig.
    Normaal werk ik alleen met WordPress en Joomla. Maar via deze website dient er dus ook betaald te worden. Is het dan meteen verstandig om Magento te nemen, of is dit over-de-top en kan ik gewoon Joomla pakken?

Bijdrager
    Xenophon

Ik zou voor Drupal gaan icm. met de Ubercart-module. CCK + Filefield voor de Upload.

Bijdrager
    miquil

Idd, denk dat Drupal het beste aan te passen in voor een drukkerij website. Drupal is vergeleken met WordPress en Joomla het beste aan te passen.

Bijdrager
    Muiter

Je kunt toch ook vrij eenvoudig iDeal in je WordPress website implementeren?
    Of het zelf regelen en aanvragen bij de banken of het technische gedeelte en koppelingen naar de banken uitbesteden aan bijv. Mollie.

Lid
    lEl

Hmm ik zou ook voor Drupal gaan. Is makkelijker dan Joomla, en je kan veel meer dan WordPress. Al is het wat zwaarder dan WordPress.

Bijdrager
    rdesign

En waarom dan precies Drupal, en niet Joomla, if I may ask?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.