12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    jesse2314

Welk abonnement nemen??

Hoi allemaal, ik wil binnenkort een iPhone 5s met abonnement nemen.
    Maar nou vraag ik me af wat het beste is om te doen.
    Ik heb gehoord dat je duurder uit bent als je lease neemt, en goedkoper uitbent als je gelijk je iphone koopt, en er dan een abonnement bijneemt, is dit waar??
    Ps Excuses voor deze noob vraag, maar ik heb echt geen verstand van abonnementen.
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    MartyMacy

Je vraag is iets wat te open geformuleerd, je kunt zelf even uitreken/inschatten hoeveel data/min/smsjes gebruikt en bij welke provider je een abonnement wilt want dat scheelt ook nog in prijs en dekking.

Maar je basis opties zijn:

leasen
    Kopen bij het abonnement
    Of de iPhone los kopen en een sim only nemen

De kosten schelen per provider zoek even op hun sites.

Bijdrager

Pak een rekenmachine en reken het uit zou ik zeggen.
    Losse iphone plus een sim only is altijd duurder dan bij een abonnement aangezien je nooit de voorwaarde krijgt als bij een normaal abonnement. En dan heb ik het over bijvoorbeeld 4g.

Bijdrager
    Maverick9898

Losse iphone plus een sim only is altijd duurder dan bij een abonnement aangezien je nooit de voorwaarde krijgt als bij een normaal abonnement. En dan heb ik het over bijvoorbeeld 4g.

Dat is natuurlijk onzin. Dat ligt er compleet aan hoe lang je de iPhone houdt. Meeste mensen zijn geneigd om na twee jaar (of zelfs een jaar!) een nieuwe telefoon te nemen, omdat ze anders denken dat ze ouderwets zijn (of wat voor andere kulreden dan ook). Als je je iPhone 4 a 5 jaar houdt, dan haal je zo de kosten eruit door ‘m los te kopen.

Bijdrager