4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

Wel verbinding iTune Store, maar toch niet kunnen downloaden

Goedemiddag,

Ik loop al een aantal dagen tegen het volgende aan:

Er zijn een aantal updates beschikbaar voor mijn iPhone apps, maar telkens als hij die wil downloaden krijg ik de melding dat mijn netwerk niet juist is.

“Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van ‘Wijngids’. U hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking.
    Controleer of er een netwerkverbinding tot stand is gebracht. Probeer het vervolgens opnieuw.”

De foutcode is “5000”

Ik heb echt al heel veel geprobeerd, (nieuw ww, uitloggen en weer inloggen, sleutelhangers herstellen, draad ipv wireless, iTunes herinstalleren alles opnieuw downloaden (leverde me btw weer een leuke rekening op, dacht dat dat gratis kon))

Wie heeft er nog een tip wat ik nog kan proberen, mijn laatste redmiddel is het opnieuw installeren van Leopard iets wat ik nog nooit heb hoeven doen in al mijn jaren Maccen

Roland

Bijdrager
    iJeroen

1. Ben je beheerder van je Mac?
    2. Zit je in de juiste Store? Je hebt kans dat jouw account in sommige stores niet werken: veranderen doe je onderin.
    3. Het is iTunes.:)

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    koekiewous

Gebeld met AppleCare, 2 uur bezig geweest (men nam mijn Mac zelfs over) resultaat het werkt weer.
    Actie ondernomen….. Leopard opnieuw geĂ¯nstalleerd. :grrr: Deze Mac is net twee weken oud!!
    Al mijn voorgaande heb ik me altijd afgevraagd waarom ik er CD’s met het OS bij kreeg.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.