7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iMac-Boy

wel Tiger geen 10.3.9

Nu apple de Tiger uit zijn kooi heeft gelaten,betekent dit dat er geen 10.3.9 komt?

Bijdrager
    cubizer

Die zal er wel komen, voor de mensen die panther aanhouden… Was ook zo met vorige releases.
    Was zelfs zo dat na de introductie van Mac OS X 10.0 OS 9.2 werd uitgebracht en daarna nog 9.2.2.
    Alleen weet ik niet wie zich dat nog kan herinneren… Volgens mij ben ik een van de weinigen. 8) :D

Bijdrager
    iMac-Boy

Gezien je leeftijd had jij al vroeg te maken met apple.
    Oftewel iemand die goed is opgevoed. Hulde aan je ouders:wink:

Bijdrager
    cubizer

ja, dat klopt. Heb al heel wat jaartjes Apple achter de rug. (Zie ook onderschrift voor mijn Apple collectie.) Zal de complimenten doorgeven aan mijn ouders.:)

Bijdrager
    XBL

Security patches en dergelijke gaan vaak nog heel lang door voor een oudere versie. Kijk bijvoorbeeld naar windows NT, de support daarop is pas sinds kort gestopt (terwijl het OS al, weet ik het, 6 jaar niet meer word gemaakt?). Zelfde geld voor veel Linux distro’s. Wij draaien ‘nog’ Fedora Core 2 op een server en daar komen uiteraard nog zat patches etc voor uit, terwijl Core 3 al een tijdje uit is.

Jochem

Bijdrager
    jeroenimo

Het zou kunnen maar hoeft natuurlijk niet dat er nog een update uitkomt voor Panther .
    Tenslotte is Jaguar ook gestopt bij 10.2.8.
    We zullen het vanzelf zien mensen!

Bijdrager
    314ter
    ”cubizer”

Die zal er wel komen, voor de mensen die panther aanhouden… Was ook zo met vorige releases.
    Was zelfs zo dat na de introductie van Mac OS X 10.0 OS 9.2 werd uitgebracht en daarna nog 9.2.2.
    Alleen weet ik niet wie zich dat nog kan herinneren… Volgens mij ben ik een van de weinigen. 8) :D

Dat laatste zal je tegenvallen zie deze draad:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=27301

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.