30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:

Bijdrager
    SvS

Wel of niet upgraden naar Adobe CC?

Ik werk als ZZP’er al 4-5 jaar met Adobe CS 5.0. (naar alle tevredenheid)
    iMac waar ik op werk is ook even oud en draait nog geen Yosemite. Dit ter info.

Nu krijg ik reclame in de mail:
    —-
    U profiteert direct van onze lage actieprijs.
    Wij bieden een prijsgarantie voor het 2e jaar.
    Bestaande Adobe licenties/klanten kunnen wij overzetten zodat ook zij kunnen profiteren van onze prijsgarantie.
    Voor een laag jaartarief, de nieuwste versies en extra’s van Adobe CC
    Directe support, bij Adobe loopt dit via een afdeling in India.
    Geen creditcard nodig, wij leveren op rekening.
    LET OP: onderstaande aanbiedingen zijn geldig t/m 28 november a.s. 12:00 uur.

Adobe Creative Cloud Single Apps
    Normaal: € 359,99 (per jaar)
    Uw prijs: € 239,88 (per jaar) – inclusief prijsgarantie voor het tweede jaar!
    Naar product: http://www.softdirect.nl/singleapps-cc

Adobe Creative Cloud Compleet
    Normaal: € 839,88 (per jaar)
    Uw prijs: € 479,88 (per jaar) bij aanschaf van 5 of meer nieuwe licenties – inclusief prijsgarantie voor het tweede jaar!
    Uw prijs: € 599,88 (per jaar) bij aanschaf van 1-4 licenties – inclusief prijsgarantie voor het tweede jaar!
    Naar product: http://www.softdirect.nl/compleet-cc

Mijn vragen:
    – Is het de moeite waard om vanuit CS 5 te upgraden naar CC?
    – Is SoftDirect betrouwbaar?
    – HIerbij doen of via adobe.com ?

Ik weet het even niet meer en de korting is bij beide aanbieders tot morgen geldig. Ik zat al langer te twijfelen over upgrade.

Bijdrager
    MouseMighty

Ho stop! Even vraagje: met welke apps werk je van Adobe want deze “aanbieding” van € 239,88 per jaar is dus voor 1 applicatie (vandaar de naam Single Apps). Ik neem aan dat je tenminste gebruik maakt van InDesign, Illustrator, Acrobat en Photoshop. Dat zijn er dus 4. Moet ik je het nog voorrekenen?