6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Meaculpa

Wel of niet updaten van 10.5.0 naar 10.5.6?

MacBook opnieuw geinstalleerd met de leopard dvd en zit te twijfelen of ik die gecombineerde 10.5.6 update wel nodig heb?

Vandaar deze vraag

Bijdrager
    saewer

Kijk maar eens op de site van apple wat er allemaal verandert is.

Ja, je hebt die echt nodig. 10.5.0 zaten nog al wat bugs in.

Moderator
    unSOUND

Ik zou sowieso naar 10.5.2 of 10.5.4 gaan, die zijn een stuk stabieler. 10.5.6 heeft nog wat vage klachten, daar zou je eventueel mee kunnen wachten tot je perse moet vanwege bepaalde software of iets dergelijks.

Bijdrager
    Josebo.

10.5.0 was natuurlijk wel erg kaal, daarnaast waren er toen ook nog veel kinderziektes. In de loop der tijd is het allemaal wat beter geworden, ook op het gebied van de veiligheid. Die veiligheid is denk ik wel één van de belangrijkste dingen waarvoor je zou moeten updaten, je weet het allemaal maar nooit!

Inactief
    Anoniem
    ”Meaculpa”

MacBook opnieuw geinstalleerd met de leopard dvd en zit te twijfelen of ik die gecombineerde 10.5.6 update wel nodig heb?

Vandaar deze vraag

Lijkt me wel verstandig. En naast de combi update, zijn er ook andere software updates beschikbaar na het herinstalleren van Leopard, zie de Software Update onder het Apple menu.

Vandaar dit antwoord :innocent:

Bijdrager
    dspiers

In theorie zou ik altijd de laatste versie van de OS installeren. Dus in dit geval 10.5.6 ips van 10.5.5

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.