11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    kersje86

Wel of geen Macbook?

Hallo,

Op het moment ben ik echt helemaal in de ban om een macbook te halen maar heb me daar ook weer enige twijfels over of het uberhaupt wel goed is om hem te kopen.

Waarom:

Mac OS X, minder(geen) last van virussen en dat soort ongein.
    De design van de macbook natuurlijk. Vind hem er enorm gaaf uitzien.
    Klein scherm, lichtgewicht, snel in en uitpakken

Wat wil ik ermee doen:

Voornamelijk surfen, films/series kijken en ook voor school. Ik ga aan een nieuwe opleiding en daar heb ik programmas zoals Photoshop, Dreamweaver e.d. nodig.

Is het dus handig om een macbook te kopen of gewoon een betere windows laptop

Bijdrager
    Bor

Als de keuzes Windows of MacBook zijn zou ik de MacBook kiezen. Duhh.

Bijdrager
    karel.me

een macbook is prima voor je

ik draai hier ook photoshop met 2GB ram en 2ghz op men boek en het gaat fantastisch !!!

Bijdrager
    nop

Heb dezelfde afweging gehad.. Een toen een Macbook gekocht.
    Eerst nog met Windows erbij, maar nu ben ik helemaal ‘om’ , Dikke aanrader. Beste computer die ik ooit gehad heb! Oja, ik ben niet perse een mac-win-*ux adept. Kan me in de meeste besturingssystemen wel vinden. Maar een mac scoort toch het best op gebruiksgemak en -ervaring. Heerlijk apparaat.

Bijdrager
    kersje86

als het er goed mee draait, is mun keuze snel gemaakt… nu nog de financien regelen:P

Geblokkeerd
    Anoniem

Tsja, daar heeft iedereen last van:wink: Ik lees dat je aan een nieuwe opleiding gaat beginnen, en als je studeert krijg je (6% dacht ik) onderwijskorting. Dit geldt voor alle Apple-producten m.u.v. iPods:)

Bijdrager
    mvdenberg

ALS je via surfspot inlogt, en dan via de partnershops bij de Apple store terecht komt, krijg je nog meer korting: ik dacht tussen de 10 en 12%

Bijdrager
    kersje86
    ”TimN”

Tsja, daar heeft iedereen last van:wink: Ik lees dat je aan een nieuwe opleiding gaat beginnen, en als je studeert krijg je (6% dacht ik) onderwijskorting. Dit geldt voor alle Apple-producten m.u.v. iPods:)

via de school(HU) zelfs 10-15%… ik koop nu die van 1199 op de site voor 1055 via school, wel relax

Bijdrager
    Zeikhoff

Als je geduld hebt: in augustus/ september komen meestal de back2school acties. Krijg je er ook nog een ipod bij…
    En dat werkte voorheen ook altijd icm die surfspot-kortingen.. (heb het nu al een paar jaar achter elkaar gedaan, goed systeem).

Je maakt de goede keuze: wat je wil doen draait lekkerder op een Mac. Zelfs als je per se op windows iets moet/wil doen, is de MacBook een van de snelste Windows-machines gebleken… You can’t go wrong!

Bijdrager
    Xiapano

Thanks for the Tip!

Voor MBO-ROC leerlingen.. geen paniek… Daarvoor is; Slim.nl

In samenwerking met de Apple Store voor het Onderwijs biedt slim.nl voor alle ROC-/MBO-studenten 10% korting op alle Mac-producten. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en bekijk het volledige Apple-assortiment.

:lol:

Bijdrager
    Josebo.

Duidelijk MacBook!

Windows gaat duidelijk achteruit, mijn MB is na 6 maanden intensief gebruik nog steeds topfit.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.