9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    RM

Wel muziek synchroniseren maar geen apps

Waarschijnlijk is het heel simpel maar ik word er gek van dat als ik mijn iPhone met muziek wil synchroniseren met iTunes. Dan worden ook alle apps mee gesynchroniseerd. Dus ook de apps die ik helemaal niet wil hebben, spellen van de kinderen en zo.

Ik zal wel ergens een vinkte aan of uit moeten zetten maar weet niet waar.

Geblokkeerd
    Bento

Ik wordt?

Bijdrager
    Ostinato

Bento, op elk ander forum zou je al lang een permaban hebben. Wat mij betreft krijg je een permaban voor het hele internet. Wat een vervelend ventje ben jij zeg.

@rm: sluit je iPhone aan op je Mac of pc en open iTunes. Klik op je iPhone links in de balk. Klik nu op ‘Apps’ bovenin. Je kunt hier precies aangeven welke apps je wilt hebben en waar ze moeten staan op je iPhone.

Bijdrager
    RM

@ostinato,

Ik kan toch niet aan vinken wat ik wel en niet wil hebben of wel??

Bijdrager
    RM

Bijdrager
    KarelWillem
    RM op 03 maart 2014

…Ik kan toch niet aan vinken wat ik wel en niet wil hebben of wel??

Natuurlijk kun je dat. Dat is nu juist de hele basis van dat synchroniseren.

Zou een beetje lastig worden als elke keer alle 450 apps naar mijn iPhone gedumpt werden.:)

Bijdrager
    RM

Maar waar dan? Dat was de vraag.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, en het antwoord is je al meerder malen gegeven. In beeld en woord zelfs.

@rm: sluit je iPhone aan op je Mac of pc en open iTunes. Klik op je iPhone links in de balk. Klik nu op ‘Apps’ bovenin. Je kunt hier precies aangeven welke apps je wilt hebben en waar ze moeten staan op je iPhone.

En dan doe ik er speciaal voor jou, nòg een plaatje bij.

Bijdrager
    RM

Oké bedankt nu is het duidelijk.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.