7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    nankovic

wel ip-nummer, geen internet

ik krijg internet niet aan de praat. Chello geeft me wel een ip-nummer van zijn DHCP-server, maar de status blijft oranje.:(
    Waarom kan ik het internet niet op terwijl ik een ip-nummer heb (en het voorheen ook altijd goed ging)
    Zou het te maken hebben met de update naar 10.3.5? Ligt het aan chello?

Bijdrager
    rdekker_cx

Sinds de nieuwste OS update kan ik OOK niet meer ’t internet op. Mijn provider is Planet… die hebben trouwens een belabberde Mac ondersteuning:( Maar goed daar gaat ’t ff niet over nu. Als ik bij systeemvoorkeuren> netwerk kijk blijkt er wel verbinding te zijn via ethernet. Maar waarom kan ik dan niet ’t internet op en geenmail ophalen? kan iemand raad, of nog beter een oplossing, geven? Bij voorbaat hartelijke dank.

”nankovic”

ik krijg internet niet aan de praat. Chello geeft me wel een ip-nummer van zijn DHCP-server, maar de status blijft oranje.:(
    Waarom kan ik het internet niet op terwijl ik een ip-nummer heb (en het voorheen ook altijd goed ging)
    Zou het te maken hebben met de update naar 10.3.5? Ligt het aan chello?

Bijdrager
    ateazz

hey

nee ligt niet aan chello, ik heb de update ook gedaan en geen enkel probleem.

heb je permissies gerepareerd?
    maak anders ff een nieuwe locatie aan in je netwerk prefs.

greetzz en suc6

Bijdrager
    nankovic
    ”ateazz”

hey

nee ligt niet aan chello, ik heb de update ook gedaan en geen enkel probleem.

heb je permissies gerepareerd?
    maak anders ff een nieuwe locatie aan in je netwerk prefs.

greetzz en suc6

Ik heb de permissies hersteld. Nieuwe locatie zal ik vanavond even doen, zit nu op het werk.

Bijdrager
    nankovic

het lag dus wel aan F&*#^ing chello. Ik ben weer online met 10.3.5.:-)

Bijdrager
    ateazz

hey

hoezo wat hebben ze je aangedaan????
    goed dat het opgelost is

greetz

Bijdrager
    nankovic
    ”ateazz”

hey

hoezo wat hebben ze je aangedaan????
    greetz

ze hadden me off-line gezet! (het routeradres kwam maar niet, reden onbekend.)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.