7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    hapa

Wel een Apple Centre maar nog geen mini Ipod

Enige tijd geleden heb ik bij een Apple centre in het noorden van het land een mini Ipod ( ik zeg niet welke kleur ….:mrgreen:) laten reserveren in de verwachting dat zo’n speciale “Appelwinkel” de nieuwste producten als eerste kan leveren. Mis dus :evil: ; terwijl Dixons en Mediamarkt de mini’s al in de winkel hebben staan, moet mijn Apple centre de eerste exemplaren nog binnen krijgen. Is dat ook het geval bij het Apple centre bij jou in de buurt, of loopt deze winkel gewoon een beetje achter bij de rest? In ieder geval toch vreemd dat zo’n Apple centre qua levering achter de fouten aan loopt ……

Bijdrager
    Richie79

Ik heb die van mij gereserveerd bij Machouse Rotterdam en vorige week zaterdag opgehaald, daar hadden ze hem wel. Alleen de levering van de Airport Express is wat later dan geplanned.

Bijdrager
    hapa

:? Voor de oplettende lezers: “fouten” ——-> “”feiten” :D

Bijdrager
    Ruben
    ”hapa”

…terwijl Dixons en Mediamarkt de mini’s al in de winkel hebben staan, moet mijn Apple centre de eerste exemplaren nog binnen krijgen…

Laat je niet helemaal misleiden door het feit dat Dixons ‘ze hebben staan’. Een vriend van me wilde onlangs in een opwelling een iPod mini aanschaffen bij Dixons in Spijkenisse. Er stond een mooi exemplaar in de vitrine (ik zeg niet welke kleur:mrgreen: ) en hij stond al met zijn geld in zijn handen klaar bij de kassa. “Ik wil graag die iPod hebben”. Nou, dat kon wel, maar dan moest ‘ie wel besteld worden, want ze waren nogal moeilijk leverbaar. En nee, hij kon niet het vitrine-model mee krijgen. Ik heb ‘m toen ten overstaan van de Dixons medewerker het advies gegeven om ‘m dan maar fijn te kopen bij een Winkel waar ze WEL gewoon verkopen wat er in de vitrine staat. Kortom; dat ze bij Dixons te -zien- zijn wil niet zeggen dat je ze daar -wel- direct zo aan kunt schaffen.

Bijdrager
    coenremmelts

Ik heb m bij mexpert in enschede besteld en heb m nu andehalve week ( een zilveren)

Bijdrager
    maceddy

Meestal zijn die dingen bij Dixons en andere zaken dummy’s…

Dus het ziet er uit als iPod mini, maar eigenlijk is het een leeg stukkie plastic …

Bijdrager
    WebJ

Die stonden er ook in de Apple Store in Amsterdam tegenover het station, plastic dingen. Halve week(?) geleden hadden ze nog een paar zilveren, zullen inmiddels wel uitverkocht. Paar dagen geleden waren ze niet meer te krijgen in Amsterdam…

Toch maar mijn ipod mini (ik zeg niet welke kleur, maar ik denk dat je dat wel kan raden) via de Apple store besteld. Zal nog wel zo’n 4-5weken duren voordat ik ‘m binnen heb, maargoed.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.