4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Wendy

wel draadloze verbinding geen internet

Vanmiddag heb ik een draadloze verbinding aangelegd met m’n iBook (special edition 466 mhz), airport en een adsl modem/router aangesloten op m’n computer (G4) beneden. Nu heb ik een fantastische verbinding en internet in de kamer beneden, maar niet als ik naar boven ga! Dus de verbinding verbreekt niet maar wordt 1 streepje minder ‘sterk’ en vervolgens kan ik niet internetten…..heb de verbinding handmatig ingesteld om te voorkomen dat ‘hij’ op een andere verbinding over zou gaan.

Iemand?

Bijdrager
    iAgree

Kun je nog wel draadloos connecten naar je g4 beneden of lukt dat ook niet meer ?Dan weet je of alleen ointernet mis gaat of de hele verbinding ook al heeft ie nog streepjes genoeg . En controleer ff of je wel op je eigen netwerk zit, soms zit ik ook wel eens in eens op m’n buren hun netwerk en dan heb ik idd ok geen internet maar wel streepjes qua ontvangst, succes

Bijdrager
    Wendy
    ”djdata”

Kun je nog wel draadloos connecten naar je g4 beneden of lukt dat ook niet meer ?Dan weet je of alleen ointernet mis gaat of de hele verbinding ook al heeft ie nog streepjes genoeg . En controleer ff of je wel op je eigen netwerk zit, soms zit ik ook wel eens in eens op m’n buren hun netwerk en dan heb ik idd ok geen internet maar wel streepjes qua ontvangst, succes

Ja ik heb wel contact met de G4 beneden…..dus dat kan wel? wel streepjes qua ontvangs maar geen internetverbinding? En ik heb de instellingen handmatig gedaan (gedeeltelijk) zodat ik – volgens mij – niet op een ander netwerk kan gaan zitten…alles geeft aan dat ik op m’n eigen netwerk zit! Hetzelfde ip adres, router, airport id.

Bijdrager
    iAgree

Een heel vreemde klacht hoor heb ik nog nooit van gehoord , of je hebt internet of je hebt het niet, en, of je hebt verbinding met je net werk of je hebt het niet, maar door een streepje minder ontvangst gen internet hebben is voor mij een raadsel, ik hoop dat iemand anders nog een suggestie heeft voor je, ik zou niets meer weten, sorry, en nogmaals succes.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.