23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    Marten Beerda

Wel Apple remote.. geen Front Row :(

goeie morgen.. ik heb een 20” iMac G5 met isight en apple remote.. heel mooi allemaal maar er staat geen front row op.. ook als je zoekt met spotlight naar “Front Row” krijg ik 0 hits..

hoe krijg ik het er wel weer op? op de apple site staat niks.! nu had ik begrepen dat ze dat er met opzet van af hebben gehaald omdat het ook mogelijk was om met frontrow te werken als je geen imac had.

maar goed, is er iemand die er een oplossing voor me heeft?

Bijdrager
    computer space
    Bijdrager
    Marten Beerda

Dit is een update.. en voor Installatie krijg je een melding dat het orgineel onvindbaar is

Bijdrager
    Marten Beerda

Valt er dan nergens een orgineel te downloaden van Front Row?

Bijdrager
    computer space

Dat is geen update, daar zit de hele versie in! Misschien moet je m met Pacifist uitpakken.
    of dit doen:
    http://www.macosxhints.com/article.php?story=20060914143809330

Bijdrager
    ajvankesteren

MediaCentral – is veel beter dan FrontRow

Bijdrager
    Thijs van Tol

Moet hij niet gewoon op Menu duwen van de remote?

Bijdrager
    Esquare
    ”Thijs

Moet hij niet gewoon op Menu duwen van de remote?

Inderdaad: je zult (ook als Front Row er gewoon op staat) geen applicatie zien die Front Row heet. Dat ding zit ergens verstopt en moet normaal gesproken met de remote worden geactiveerd.

Hoe zeker ben je ervan dat de batterij van de remote niet leeg is?

Bijdrager
    computer space

Als de installatiesoftware zegt dat er geen origineel vindbaar is zal er toch wel iets ontbreken. Maar de eerder door mij geposte tip lost dit op.

Bijdrager
    Marten Beerda

… Nou geloof mij.. ik heb echt wel op menu gedrukt haha
    en nee de bat. is ook niet leeg want ik kan mijn volume er wel mee regelen.

Bijdrager
    Esquare

Heeft Front Row wel ooit gewerkt op die iMac?

Bijdrager

download de laatste combo update en installeer deze. Na herstart zal je front row weer terug komen.

Bijdrager
    Mattheus

Om te kijken of frontrow wel of niet op je machine staat kun je ook heel eenvoudig even testen door appeltje-esc te doen. Dan moet frontrow namelijk ook starten. De remote heeft namelijk wel eens kuren…

Geblokkeerd
    Anoniem

Even de installatie-DVD in je computer doen, en daarin zoeken naar frontrow.
    Als het goed is vindt je een bestandje wat een naam heeft zoals “frontrow.pck”.

Deze even kopieren naar je computer, en erop dubbelklikken.
    Dan werkt het verder gewoon zoals elk installatieprogrammaatje, en kun je
    daarna gewoon gebruik maken van FrontRow;)

Bijdrager
    Marten Beerda
    ”Esquare”

Heeft Front Row wel ooit gewerkt op die iMac?

Ik zou het niet weten.. heb ‘m namelijk niet nieuw gekocht..

En mattheus.. bedank voor je tip! ik zal het proberen zodra ik weer thuis ben.

Bijdrager
    Marten Beerda
    ”Martiniman”

Dat is geen update, daar zit de hele versie in! Misschien moet je m met Pacifist uitpakken.
    of dit doen:
    http://www.macosxhints.com/article.php?story=20060914143809330

Dit werkte wel goed.. de instalatie is nu wel geslaagd!
    zal vanavond wel zien of het daadwerkelijk werkt:lol:

Bijdrager
    Marten Beerda

oke. Op het werk vanmiddag gaf ie aan dat ik niet met een imac met ir ontvanger werkte dus werkte het niet.. nu ben ik thuis en en dan geeft ie de zelfde melding!.. Enabler er over heen gegooid en voila het werkt! altans dat dacht ik want zodra ik in m’n menu muziek wil luisteren krijg ik een melding dat itunes niet reageerd. het zelfde met i photo.. en met video’s geeft ie aan dat het vereiste programma niet reageerd en dat ik op de play/pauze knop moet drukken om terug te gaan naar m’n bureaublad:x

help!

en anders de tip van ajvankesteren maar met MediaCentral.. ( wat er wel goed uitziet!):( alleen ist niet gratis

Bijdrager
    PietjePuk

Heb je de iMac een verse installatie gegeven nadat je hem gekocht had? Anders zou ik dat doen. Ben je meteen van alle problemen af.

Bijdrager
    Marten Beerda

Daar had ik al aangedacht.. nu heb ik alleen niet de Orginele meegeleverde software, wel heb ik een orgineel van Tiger maar daarstond het nog niet op volgens mij.:?

Bijdrager
    PietjePuk

Ai, das spijtig. Daar zal het inderdaad niet op staan. (net als iLife dat er bij geleverd was). Ik vraag mij af waarom een verkoper die dvd’s weggooid. (of toch zegt van het gedaan te hebben). Ze kunnen hem toch niet gebruiken voor anders Macs. Mss toch de verkoper eens contacteren?

Bijdrager
    Marten Beerda

8) opgelost.. paar keer geherstart en het werkt nu wel.
    dus dit forum kan gesloten worden.

nog bedankt voor jullie reacties:wink:

Bijdrager
    computer space
    ”Marten

Dat is wel heel rigoreus 8)

Bijdrager
    Electr0n
    ”Marten

nog bedankt voor jullie reacties:wink:

Forum niet:P
    das te leuk voor, topic wel;)
    Maar ben blij voor je dat het werkt!

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.