13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Berrt

Wekker voor iBook

Hallo,

Ik zoek een wekker die ik per week kan instellen.
    Deze wekker gebruik ik om 5 minuten vóór het einde aan te geven dat ik mijn Keynote-presentatie moet gaan stoppen. De wekker moet ik met de afstandsbediening kunnen stoppen.
    De alarmclock van Tiny kan ik niet instellen in het voren. de Mp3 alarmclock blijft op de achtergrond zodat ik eerst Keynote moet stoppen om het alarm te stoppen.
    Ik heb via landinstelling (Notatie) de klok al op AM/PM ingesteld.

Wie weet raad?

Bijdrager
    RickDeRaaf

iPhone:D

Bijdrager
    Koetjesreep

een iPhone?

Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”Koetjesreep”

een iPhone?

Ja hoor werkt super zowel als timer als als wekker(s), Gebruik beide functies met grote regelmaat

Bijdrager
    Berrt

Dat is een leuk advies. Ik kan ook een losse wekker mee late nemen, maar ik wil het graag op mijn macbook kunnen draaien.
    Ik heb geen iPhone.
    De Macbook wordt gebruikt door iemand die niet zo handig is met een computer.
    Ik heb de diverse Keynote-programma’s op het bureaublad gezet zodat alles eenvoudig is te gebruiken.

Dus een wekker op mijn Macbook.

Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”Berrt”

Dat is een leuk advies. Ik kan ook een losse wekker mee late nemen, maar ik wil het graag op mijn macbook kunnen draaien.
    Ik heb geen iPhone.
    De Macbook wordt gebruikt door iemand die niet zo handig is met een computer.
    Ik heb de diverse Keynote-programma’s op het bureaublad gezet zodat alles eenvoudig is te gebruiken.

Dus een wekker op mijn Macbook.

Ik zou dan de titel van je even aanpassen in “wekker voor mijn Macbook”:wink:
    ( Hij staat id in overige software, onplettendheid van mij! :P )

Bijdrager
    RickDeRaaf

Je zou de alarmfuncties van iCal kunnen gebruiken, Dan is elke activiteit appart in te stellen voor een alarm of je kunt deze frequent laten terug komen.

Bijdrager
    Berrt

Dat heb ik ook al bekeken, maar iCal kun je niet op de minuut afstellen.

Bijdrager
    fozzy
    Bijdrager
    RickDeRaaf
    ”Berrt”

Dat heb ik ook al bekeken, maar iCal kun je niet op de minuut afstellen.

zeker kan dit wel:

Bijdrager
    Swiss
    Moderator
    Night

Waarom probeer je niet alle mogelijkheden zelf uit?

KLIK

Bijdrager
    tjetta

In de presentatiemodus van Keynote kun je toch ook een klok weergeven? Je ziet dan mooi de slides fullscreen op extern scherm/beamer, jouw notities met kleine slides + klokken op je MacBook scherm:)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.