7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    KarelWillem

[opgelost] Wekker volume iPad ‘te hard’

Ja, jullie zullen gaan merken dat ik sinds jaren weer een iOS device heb. .;)

Ik worstel al een paar dagen met het volume van de wekker op de iPad (in ‘Klok’).

De volume slider staat op standje bijna niet meer zichtbaar, en toch heb ik elke ochtend een hartverzakking van de luide muziek naast me.

Op mij telefoon kan ik volume, notificaties en alarm apart een vooringesteld volume geven. Dat trucje zie ik op de iPad niet terug.

Hoe zorg ik er voor dat het volume van die wekker-muziek op een aanvaardbaar (lekker zacht dus) volume afspeelt.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    JJmac

Stel het volume op uw iPhone in. Als het wekgeluid te zacht of te hard is, past u dit aan met de volumeknoppen. U kunt ook naar ‘Instellingen’ > ‘Horen en voelen’ gaan en de schuifknop onder ‘Beltoon en meldingen’ verslepen.

Je hoort de beltoon van je telefoon terwijl je het geluid aanpast, dus je weet precies hoe hard je hem zet.
    Als je het volume van je wekker in het vervolg wilt aanpassen, kun je ervoor kiezen om de optie Wijzig met knoppen aan te zetten. Die optie zie je onder de schuifknop voor het volume. Als je dit doet kun je het volume van je wekker voortaan regelen met de volumeknop van je telefoon als die ontgrendeld is.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door JJmac.
    Bijdrager
    KarelWillem

Yep, daar was ik naar op zoek.

Beltoon en meldingen stond op standje ‘halverwege’, en dat is best hard. .;)

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    SvS

Word je goed wakker van!;-)

Bijdrager
    KarelWillem

Ik werd laatst hier al door gewekt om 07:10 ‘s-morgens (daar rechtsonder de boom sliep ik). Dus ik prefereer de rustige manier.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    SvS

Pfff best asociaal om zo vroeg te starten, zeker nu veel mensen niet met vakantie zijn gegaan en thuis toch hun nodige rust willen pakken.

Bijdrager
    KarelWillem

4 blokken huizen achter ons waren gelijk met ons wakker. De complete wijk trilde.

Je spreekt wel weer eens de hele buurt, dat was een voordeel.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.