10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    mike

wekker via bluetooth

Ik ben slecht horend en draag hoor toestellen.

Ik moet regelmatig de wekker zetten en hou dan 1 toestel in het oor.

Is het mogelijk om het alarm van de wekker via bluetooth te verzenden naar een hoor toestel?

Want lig natuurlijk ook wel eens op het oor met toestel en kan het zijn dat ik de wekker slecht of niet hoor

Bijdrager
    Eagle Eye

Misschien een rare vraag, maar ondersteunen jouw hoortoestellen bluetooth?

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Eagle Eye.
    Bijdrager
    hatolex

@Eagle eye, ikheb hoortoestellen van resound en ik luister alle audio via Bluetooth, geweldige uitvinding. Je hoortoestellen veranderen dan in een draadloze hoordopjes.

Sleutelbeheerder
    Night

Je kan je iPhone natuurlijk ook als wekker gebruiken.

Bijdrager
    wouter57

<p class=”cite”>mike op 14 augustus 2020 om 13:17</p>
    Want lig natuurlijk ook wel eens op het oor met toestel en kan het zijn dat ik de wekker slecht of niet hoor

https://www.struijk-online.nl/hoorhulpmiddelen/smartshaker-2-trilwekker/

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door wouter57.
    Bijdrager
    AlmeerMac1

Misschien een Apple Watch gebruiken? Die geeft klopjes op je pols als het tijd is om wakker te worden.

Maakt dan ook niet meer uit op welk oor je ligt  ;-)

Bijdrager
    mike

Het zijn leuke ideeën maar heb toestellen die Bluetooth ondersteuning geven zou alleen het geluid van de wekker er van in het hoor toestel van phonak willen horen. Muziek luisteren en bellen gaat perfect

Bijdrager
    wouter57

Als je iPhone is verbonden met je hoortoestel zal je iPhone die pakken als uitgang of het nu je muziek is of het alarm. Maar je kunt ook kiezen voor een halsband met tril functie en laat je man/vrouw op de juiste tijd op dat knoppeke drukken.

https://www.bol.com/nl/p/premium-diervriendelijke-anti-blafband-passend-voor-zowel-grote-kleine-honden-waterproef-verstelbaar-veelzijdige-blaf-band-met-zowel-audio-als-vibratie-tril-correctie-b-h/9200000113143106/?bltgh=ga4GqQCGBht8gNV3vqpETw.1_34.37.ProductImage

Bijdrager
    Kwadraatje

?

Sleutelbeheerder
    Night

Even los van de vraag of het mogelijk is: is het wel verstandig/gezond om die toestellen ’s nachts in te houden? En zo niet: Waarom niet op zoek naar een wekker die méér decibel produceert?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.