8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Denholt

Wekker IPad wekt niet meer…

Dag de standaard Clock app op mijn iPad werkt niet meer. Als ik ga slapen zet ik de iPad in vliegtuigmodus zodat ik niet van berichten wakker wordt. De wekker wordt op de juiste tijd ingesteld en de smartcover gaat dicht. Voorheen werd ik altijd gewekt. De laatste tijd niet meer. Zo ook vanmorgen. Ik was voor de wekker wakker en daarna gewacht op de wektijd. Deze ging dus niet af. Pas op het moment dat ik de cover optilde ging het alarm af. Iemand enig idee?

Moderator
    Mac Daddy

Ik neem aan dat je hem dus altijd met de cover erop gebruikte en dus wel werkte dan? Test hem eerst eens uit zonder cover en vliegtuidstand uit. Werkt ie dan wel? Test hem dan eens met vliegtuigstand aan en zonder cover. Werkt ie dan wel?

En sinds wanneer is dit? Een iOS update?

Overigens kan je ook de ‘Niet storen’ optie gebruiken i.p.v. de vliegtuigstand.

Bijdrager
    GoeieDag

Probeer alle mogelijke opties eens uit met de wekker over één minuut afgesteld, en opnieuw, etc.

Je hoeft niet te wachten tot de volgende ochtend om te onderzoeken wat er aan de hand is.

Moderator
    Mac Daddy

Dat sowieso ja. Gewoon we wekker een minuutje later zetten en kijken wat er gebeurd.

Bijdrager
    Denholt

<p class=”cite”>Mac Daddy op 8 februari 2018 om 11:53</p>
    Dat sowieso ja. Gewoon we wekker een minuutje later zetten en kijken wat er gebeurd.

Het vreemde is dat hij het dan wel doet. Op de een of andere manier niet na een lange tijd. Het blijft toch ook vreemd wanneer ik de cover optil opeens het alarm afgaat?

Moderator
    Mac Daddy

Maar je hebt hem altijd gebruikt als wekker met de cover erop?

• Deze reactie is gewijzigd 8 maanden, 1 week geleden door  Mac Daddy.

Bijdrager
    Denholt

<p class=”cite”>Mac Daddy op 8 februari 2018 om 17:20</p>
    Maar je hebt hem altijd gebruikt als wekker met de cover erop?

Klopt. Altijd met cover. Ben vaak voor de wekker wakker maar vorige week dus verslapen. Ik wordt wakker pak de ipad, til de cover op en alarm gaat af. Vanmorgen dus weer wekker op 6.45. Om 6.50 pak ik de ipad en doe de cover open en alarm gaat….

Moderator
    Night

Software updates geïnstalleerd in de tussentijd?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.