6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    MEEUW

Wekker gaat niet af.

Beste iphone gebruikers,

Na jaren tobben en twijfelen. toch even delen met medegebruikers.

Mijn wekker van iphone gaat niet af.
    Ja hij gaat wel af, maar ik zie op scherm dat hij afgaat, alleen geen geluid,

En dit is niet altijd zo, soms maar wel regelmatig.
    Dus dan gaat hij af,en uren later is de wekker nog aan afgaan. Beeld geen geluid.

Nu zou je denken : je slaapt door de wekker heen. Dat kan goed, maak korte nachten.
    Maar dan zou hij na een uur nog steeds geluid moeten produceren.

Doe ik iets fout ?
    Of hebben meerdere er last van ?

Ik kan niet meer vertrouwen op de iphone wekker.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Staat het media volume (in control center) laag of uit? Volgens mij gehoorzaamd de wekker namelijk dat volume.

Bijdrager
    Shmoo

Het geluid oftewel het volume van de wekkertoon komt van je belsignaal-volume.

Stel jij hebt die avond er voor een filmpje zitten kijken en je drukt dan aan de zijkant van je iPhone op de volume knoppen (dimmen) dan neemt je iPhone die instelling over voor het wekker signaal.

Ik heb zelf geen wekker nodig maar ik heb dit ook gemerkt de ene keer zit je rechtop in bed en de andere keer hoor je hem helemaal niet omdat je dan het volume van je iPhone laag hebt staan omdat er in een app of site een vreselijke geluidje zat dat je niet wilde horen.

Bijdrager
    MEEUW

Sorry voor late reactie maar ik heb het getest.

Geluid : harder kan niet.
    Heb wel ondekt dat als hij op still staat, het alarm het ook niet doet. (RAAAAR!!!!)

afin, check check : Geluid hard aan, niet op stil. Wat kan er fout gaan?

Zie hier : afbeelding 1, geen geluid, wel dat hij afgaat.
    afbeelding 2 ziet u dat wekker van 5:15 uitgeschakeld is, terwijl die wel aan stond.

En gebeurd niet altijd. maar regelmatig wel. Ik heb ook meerdere wekkers aan staan

Bijdrager
    Hydræ

Verlate reactie op ouder topic. Ik heb hetzelfde probleem op zowel iPad als iPhone. Wekker ingesteld. Volgende ochtend wel afgegaan want er staat “Alarm” op het beeld, maar geen geluid hoorbaar. Soms wel, soms niet. Mijn “oplossing” is om de Wekker-app helemaal af te sluiten door omhoog te vegen, dan opnieuw starten van de app.

Moderator
    Night

Heb je hier iets aan?

(weliswaar een topic uit 2015, maar misschien is het probleem nog steeds niet opgelost)

iPhone Alarm Not Working in iOS 11, iPhone 8, 8 Plus, iPhone X/ 7: Here’s fix

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.