10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    joosty

Wekker functie iPhone vs nokia

Waarom werkt de wekker functie op een Nokia wel als dit toestel uitstaat en op een iPhone niet? De iPhone gaat namelijk uit snachts!

Bijdrager
    Sascha

Waarom gaat je iPhone uit ? Wil je niet gestoord worden ? Kan je hem dan niet beter in Vliegtuigmodus zetten en in sluimer (locken) ?

Bijdrager
    Afroman

Toch geen antwoord op zijn vraag?

Moderator
    Strifer

Ik denk dat de redenatie van uit ook echt uit is en dat je iPhone daarom niets doet.

Een alternatief kan de ‘vliegtuig modus’ zijn… je iPhone kan/doet niets meer, geen signalen zoals wifi, 3g, gsm (dus geen telefoon, sms, e-mail, push, etc etc). Je iPhone zal dan ook vrijwel geen batterij verbruiken. Je wekker zal dan echter wel werken. Met de vliegtuig modus zijn neem ik aan je bezwaren tegen aan laten weggenomen of zie ik iets over het hoofd?

Bijdrager
    Chorro
    Strifer op 18 april 2011

Een alternatief kan de \’vliegtuig modus\’ zijn… je iPhone kan/doet niets meer, geen signalen zoals wifi, 3g, gsm (dus geen telefoon, sms, e-mail, push, etc etc).

WiFi kan wel tijdens flightmode :sarcastic:. Dat gebruik ik altijd met m’n iPad + 3G.

Moderator
    Strifer

crap, mijn fout. dacht dat alles uitging, maar nu je het zegt herinner ik het me. wifi kan ook apart uit, mocht dat nodig zijn.

Bijdrager
    Dorkiban

Als je de telefoon op flightmode zet gaat Wifi ook mee uit. Je kunt het dan wel weer handmatig activeren, maar flightmode is inclusief wifi.

Bijdrager
    Chorro

Ligt eraan wat het laatst gebruikt is. Als ik flightmode aan zet, Wifi aan. Als ik dan de volgende keer flightmode aan zet, gaat WiFi ook aan. Dat is tenminste wat bij mij gebeurd.

Bijdrager
    roelpol

Dat de wekker blijft werken bij een nokia is ook niet altijd waar. Das enkel bij de oudere toestellen bij mijn weten, de “smartphones” van Nokia doen je wekker ook niet aanspringen als hij uitstaat.

Gewoon in vliegtuigmodus zetten is dus de enige oplossing.

Bijdrager
    N3RD

Is er een wekker app die zodra deze wordt ingeschakeld het toestel in flightmodus en/of alleen gsm?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.