15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    TommyNova

Wekker die wekt vanuit slaapstand

Heren, dames,

Ik heb net Alarm Clock Pro aangeschaft omdat ik een wat meer uitgebreide wekker zoek dan de standaard versie van de Iphone.

App ziet er perfect uit en heeft genoeg features. Echt top. Alleen kom ik er net achter dat de ingestelde wekker met bijbehorend geluid alleen afgaat als de app op de voorgrond draait. Je moet dus de hele nacht die app aan laten staan om in de ochtend gewekt te kunnen worden…

Mijn vraag: Wie weet er een wekker app, die veelzijdig is en die gewoon afgaat, ook al staat de app uit, of wanneer hij op de achtergrond draait. Ik heb al zitten googlen op Best alarm clocks etc maar ik zie er helaas niet 1 waarbij wordt beschreven dat ie dus ook vanuit de achtergrond afgaat.

Ik hoor graag van jullie. Ik wil me niet weeeeeeeeeeer verslapen.;-)

Bijdrager
    KarelWillem

Voor zover ik weet is er niet één die die optie heeft.

Bijdrager
    TommyNova

Het nadeel is dat al die apps ontzettend aan stroom vreten als ze op de voorgrond draaien. Heb de applicatie nu een half uur draaien en er is al 4% vanaf…

“Ze” zouden de standaard wekker verder moeten uitbreiden in mijn ogen.

Bijdrager
    nookie

Waarom voldoet de standaard wekker op de Iphone dan niet?
    Het doet toch wat het moet doen.
    Snoozen en je kan meerdere tijden en dagen instellen.

Bijdrager
    driesdk

De mogelijkheid om wakker te worden met een lied dat je zelf wil ipv 1 waar apple wil dat je mee wakker wordt?

Komaan, zelfs mijn iPod 4G had die optie.

Bijdrager
    Ostinato

Als je de foon toch laat slapen, zie ik het probleem niet om de ingebouwde wekker te gebruiken (je kan toch de tijd niet zien als de foon slaapt). De grap van al die andere klokjes is dat ze een leuk wijzerplaatje o.i.d. tonen – als de foon wakker is.

Koop een extra dock voor op je nachtkastje, zou ik zeggen. Dan kun je de telefoon gewoon aan – en wakker – houden, de hele nacht.

Bijdrager
    Fraser

Ik gebruik da alarmclock uit AppBox Pro en die doet dat wel, zit overigens ook een hele fijne dimbare klok op.
    Je kunt meerdere wekkers instellen, gewekt worden met je eigen muziek of standaard geluiden.
    Is sowieso bij mij 1 van de meest gebruikte apps!

Bijdrager
    KarelWillem
    Ostinato op 04 november 2010

Als je de foon toch laat slapen, zie ik het probleem niet om de ingebouwde wekker te gebruiken (je kan toch de tijd niet zien als de foon slaapt)….

Het ‘probleem is dus dat je alleen gewekt kan worden met domme geluidjes of op zijn hoogst een ringtone.

Ik wil wakker worden met een kwartiertje zorgvuldig uitgekozen muziek.

Bijdrager
    Ostinato

Slightly off-topic: wat mij irriteert aan de ingebouwde wekker, is dat-ie niet werkt als de telefoon uit staat. Dat kon mijn Nokia 3210 uit de steentijd zelfs al.

Bijdrager
    McLoe

@ostinasto: daar heb je ‘vliegtuigmodus’ voor, dan doet je wekker het wel.

Bijdrager
    Oppie

Een iPhone uitzetten?
    Je zet je hart toch ook niet uit als je gaat slapen…:sarcastic:

Bijdrager
    Ostinato

Het is maar gewoon een apparaatje toch? Zo’n emotionele band heb ik niet met dat ding. Ik bedoel, je ruilt je hart toch ook niet elke twee jaar in voor een nieuw modelletje?

En ja, iedere avond als ik naar bed ga, gaat ie uit, ja. Voor noodgevallen mag een select gezelschap familie en kennissen me via de vaste lijn wakker bellen. Ouderwets he.

Bijdrager
    Sascha

Ja, eigenlijk wel. Tegenwoordig gaat niets meer uit want verbruikt het opstarten meer energie dan het op sluimer laten staan van een apparaat…
    Als je niet bereikbaar wilt zijn, zet je iPhone dan op Vliegtuigmodus.

Bijdrager
    Oppie

Daar ging het me inderdaad om; de handeling om een iPhone uit te zetten is veel te veel gedoe; gewoon in vliegtuigmodus zetten; veel makkelijker. En dan doet je wekker e.d. het ook nog…

Bijdrager
    KarelWillem

Zolang je een wekker laat draaien, of het nu in de achtergrond is of niet, zal hij je wekken.
    Maar hij moet dus wel actief zijn. Ten alle tijden.

Die van Apple is de enige die een dergelijke belemmering niet heeft.
    Ik blijf dat vreemd vinden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.