6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    BensApple

wegsturen email

Goedemiddag,

ik heb een raar iets bij OSX Mail, als ik een email stuur dan duurt het altijd minimaal 10 seconden voor dat ie echt weggaat, dat zie je aan de blauwe balk links onder in Mail
    Maar in bv Airmail gaat die gelijk weg, doe ik in iets fout in Mail, foute instelling, of checkt mail iets voor de mail weggaat ?

Groeten

Ben

Bijdrager
    iBrammes

Hier precies hetzelfde. Vandaar dat ik ben overgestapt ook naar Airmail, vond het knap irritant. Op de iPhone gaat de mail wel gelijk weg.

Bijdrager
    Multimediaknaller

Jullie hebben een punt, bij een Ziggo adres duurt het iets langer maar bij een iCloud account is het vrijwel direct verstuurd. Ik geen idee hoe dat komt maar wat is nu 10 seconden op een heel mensenleven…

Bijdrager
    tarun

Bij mij (provider is XS4ALL) is een mail snel weg. Als ik iets naar mezelf stuur is de mail bijna eerder binnen dan dat ik hem verstuur. Misschien een puntje bij Ziggo?

Bijdrager
    Vroegah

Ik weet niet anders dan dat het bij Ziggo 5-10 seconden duurt, gebruik Outlook voor Mac.
    Het is overigens VERsturen of verzenden:-)

Bijdrager
    Shmoo

Trage mailserver zal hier denk ik de oorzaak van zijn.

Volgens mij zijn ze bij Ziggo bezig met het bouwen van een nieuwe Webmail omgeving, eentje die zonder Java werkt of het daar iets mee te maken heeft geen idee?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.