14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    beach

Weet iemand welk lettertype dit is ?

Weet iemand welk lettertype dit is ?

Bijdrager
    johnkeates

Ga naar WhatTheFont.com

Bijdrager
    Bianco

of Dafont.com

Bijdrager
    johnkeates

Ga maar niet naar Dafont.com, want daar staat geen font detector op. (je kan er natuurlijk ook gewoon wel heen gaan, maar of het helpt..:p )

1. WhatTheFont.com
    2. letter plaatje uploaden
    3. ????
    4. PROFIT!!!

Bijdrager
    Bianco

Tja, op Dafont kun je wel zelf zoeken. Ik zie in deze tekst een Stempelachtig iets, en dan heb je categorieën waar je in kunt zoeken. Dan kom je allemaal ongeveer dit soort lettertjes tegen… Weliswaar handwerk, maar zo zie je nog eens wat meer fonts waarvan je zou kunnen denken hé, die is eigenlijk ook wel aardig.

Goed voor je fontkennis.

http://www.dafont.com/theme.php?cat=114&text=CATERING

Sleutelbeheerder
    Night

Stuur hem dan wèl de goeie kant op: het is geen stencil font (kenmerkend door de verbindingen tussen het wit binnen en buiten de letter), maar een grunge of eroded font. (dit font staat overigens niet op dafont.com)

Bijdrager
    Syptern

Dit vind ik er best op lijken: http://www.dafont.com/28-days-later.font

Bijdrager
    deonprins

Ik denk:

Downcome

Bijdrager
    M44RTEN

Iemand heeft Trade Gothic Bold Condensed (no.20) lekker zitten bewerken

Bijdrager
    beach

Dank voor jullie hulp !

Bijdrager
    M44RTEN

@ Johnkeates: Ook al geeft WhatTheFont aan dat het PF Din Text Comp Pro Medium is wil niet zeggen, dat ze het bij het juiste eind hebben. De kapitaal C en vooral G van die DIN zijn duidelijk anders. De G mist bij een DIN altijd een “spur”, dat kleine schreefje rechts onder.
    Ik werk bijna dagelijks met de Trade Gothic en herken ‘m uit duizenden. Een werkende grunge versie van de Trade Gothic daar kan ik Beach niet aan helpen.

Bijdrager
    Little Idiot

TS kan niet verwachten dat een bewerkt font “zomaar” als kant-en-klaar freewarefont ergens te downloaden is. Of je gaat winkelen op Dafont en het is hem niet helemaal, of je gebruikt Trade Gothic en laat daar wat bewerkingen op los.

Bijdrager
    johnkeates

Ik zie het, was inderdaad Trade Gothic. Niet lang genoeg naar gekeken;)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.