6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    herko

Weet iemand wat er met AppleTrader.nl is gebeurd?

AppleTrader.nl is een site waar je je tweedehands Apple spullen te koop kunt zetten. Maar de site lijkt uit de lucht te zijn. Weet iemand hier misschien meer over?

Bijdrager
    me.com

Geen idee helaas wat ermee gebeurd is… volgens mij bestaat het domein niet meer.

Ik weet wel een alternatieve website: die sinds kort bestaat.

[mod name=Rivanov url=/profiel/rivanov]Leuk, maar je mag geen reclame maken..[/mod]

Bijdrager
    herko

Ik heb een advertentie op AppleTrader.nl staan voor een MacBook 2,1 en wilde weten hoe het er mee staat. Via twitter.com/appletradernl kan je zien dat tot 6 augustus nog nieuwe advertenties zijn geplaatst.

Bijdrager
    Xcode

[mod name=Rivanov url=/profiel/rivanov]Leuk, maar je mag geen reclame maken..[/quote]
    De censuur neemt hier wel een hele zielige vorm aan zeg. Je mag hier op OMT geen Apple producten in de verkoop gooien dus hoe kan een website waar je je Mac kunt verkopen dan ooit een bedreiging vormen voor OMT?:neutral:

Probeer het hier eens, zou ik zeggen. Ik weet helaas ook niet wat er met de website is gebeurd.

Bijdrager
    rdesign

http://www.tweedehandsmac.nl/ is ook redelijk populair toch?

Bijdrager
    piddy4888

Pas op rdesign, je mag geen reclame maken! :sealed:

Alsjeblieft zeg. Mag een site niet eens meer genoemd worden? Wat een onzin zeg. Als je dat al reclame vind, ga dan alsjeblieft ergens anders modereren. Aansteller…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.