3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    exilim

Weet iemand of FTD voor Mac al verkrijgbaar is?

Hoi,

Uit verschillende berichten kon ik opmaken dat er gewerkt wordt of zou worden aan FTD voor de Mac.
    Weet iemand of die er al is of wat de status hiervoor is????

gr.

Bob

Bijdrager
    Boskabouter

Is er nog niet :oops: ik ben nl degene die pogingen aan het ondernemen is om, samen met de Linux programmeur, de Mac versie te maken, maar door een recente verhuizing is alles een beetje op de achtergrond komen te liggen……wat niet wilt zeggen dat het helemaal stil ligt…..
    We zijn ook aan het kijken of een native GTK die eraan komt een mogelijkheid biedt om FTD4Linux onder native GTK te kunnen gebruiken, maar ik denk dat het voor de gemiddelde Mac gebruiker te moeilijk word om alles te installeren…… dus een gewone Mac versie ligt toch meer voor de hand…

Bijdrager
    exilim

Hoi Boskabouter,

Lukt t een beetje met verhuizen??

Native GTK???? ik ben nog niet zo’n diehard FTD-er dus deze term zegt mij niet zo veel. Wat bedoel je hiermee?? Ik heb de gebruiksaanwijzing om t onder Linux te installeren wel gelezen, wie weet is dat ook een optie en moet ik me daar maar eens in verdiepen. Vanzelfsprekend ligt een mac-versie zeker meer voor de hand. Hoop dan ook zeker dat je snel weer aan de slag kan met de mac-versie.

gr.

bob

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.