7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    pascal75

Weet iemand een manier om deze pop-up weg te krijgen ?

Beste mede gebruikers…

Ik heb mijn buurman nu ook zo gek gekregen dat hij nu een Mac gekocht heeft.
    zijn pc had het begeven, en ik heb ‘m hier bij mij thuis redelijk weten te overtuigen dat alles wat hij op de pc doet, ook op de mac kan…

echter heeft hij een spelletje wat hij graag online speelt ( een fruit automaat ), dat hij niet aan de gang kan krijgen ( ik overigens ook niet ) hij staat hier ( het gaat dus om de random runner )
    Maar bij het opstarten van het spel krijg je een pop-up te zien ( in flash ) die ik niet kan weg klikken
    ik heb safari 3 beta en firefox geprobeert… iemand een idee hoe ik deze pop-up kan omzeilen ?

Inactief
    Anoniem

Firefox???

Inactief
    Anoniem
    ”pascal75″

ik heb safari 3 beta en firefox geprobeert.

@MacApp::?

Deze site is vandaag al een keer langsgekomen… er is geen oplossing, gewoon slordig geschreven in Flash.

Bijdrager
    pascal75

zou het dan wel gaan met internet explorer voor de mac ?

Bijdrager
    baziel

internet explorer voor de mac is zo OUTDATED :D

Bijdrager
    trabant

Safari 2.04 Als ik op die randomrunner klik komt er inderdaad een nieuw hoerascherm, maar het enige dat het doet is de rode knop om het weg te klikken. blij toe.

Bijdrager
    pascal75
    ”trabant”

Safari 2.04 Als ik op die randomrunner klik komt er inderdaad een nieuw hoerascherm, maar het enige dat het doet is de rode knop om het weg te klikken. blij toe.

ja op zich ben ik het met je eens… dit is bagger 1e klas, maarja ik wou m’n buurman er even mee helpen !

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.