4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    jgmkoster

weergave safari niet up to date op iPhone

Beste mensen,

al sinds de introductie van de iPhone 4 (voorgaande toestellen nooit problemen mee gehad) heb ik last van een probleem in Safari;
    als ik bijvoorbeeld op een website zit zoals OMT, en ik bekijk via de hoofdpagina een vraag op het forum dan krijg een ik, als ik vervolgens terug ga naar de vorige pagina (de hoofdpagina dus) een hoofdpagina te zien van een paar dagen daarvoor. Zelfs de tijd waarop de laatste bericht is gepost is zodanig dat het lijkt, volgende de weergave die ik dan heb, alsof deze van de afgelopen paar uur is. Terwijl dat bericht in werkelijkheid al dagen oud is.

geen jailbreak en herstellen via iTunes had geen effect.

iemand suggesties of dezelfde problemen (gehad)?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Cache legen.

Dat doet het ‘m.

Bijdrager
    jgmkoster

Op korte termijn is dat idd een oplossing, maar ik blijf er last van houden. Nogal irritant als je steeds de pagina moet vernieuwen als je de “vorige” pagina weer hebt geladen

Bijdrager
    Zodiack

Ik kijk regelmatig op OMT via iPhone maar nergens last van.
    Wel ander raar issue:
    Als ik een link open via de optie ‘openen in nieuwe pagina’ dan moet de oorspronkelijke pagina toch weer opnieuw geladen worden als ik de gelinkte pagina weer sluit.
    Ik open juist links in een nieuwe pagina om de oorspronkelijke juist NIET te sluiten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.