5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Factorij

weergave-opties in Finder

:? Zal wel een domme vraag zijn maar hoe pas ik de weergave-opties aan in Finder zodat ik de afbeeldingen in één map allemaal kan zien, zonder met balk onderin of aan de zijkant hoef te schuiven? Bij Windows kan dat heel eenvoudig, automatisch passend in één venster…:slant:

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Alle afbeeldingen in één keer in het venster zodat ze allemaal tegelijk te zien zijn? Dat gaat alleen lukken door de afmeting van de icoontjes voor dat venster kleiner te zetten, denk ik, maar dan is er grote kans dat ze zo klein worden dat je er nog niks aan hebt.

Bijdrager
    tarun

Je kan er voor kiezen om de iconen te rangschikken. Dan zullen ze zich schikken in het venster (als er genoeg ruimte is).

Kies voor rangschikken in de Finder menu Weergave > Rangschik op …

Bijdrager
    Factorij
    tarun op 10 mei 2012

Je kan er voor kiezen om de iconen te rangschikken. Dan zullen ze zich schikken in het venster (als er genoeg ruimte is).

Kies voor rangschikken in de Finder menu Weergave > Rangschik op …

Dat helpt niet. Je kunt ze niet automatisch laten rangschikkend, passend in het venster.

Bijdrager
    Factorij
    Jakko op 10 mei 2012

Alle afbeeldingen in één keer in het venster zodat ze allemaal tegelijk te zien zijn? Dat gaat alleen lukken door de afmeting van de icoontjes voor dat venster kleiner te zetten, denk ik, maar dan is er grote kans dat ze zo klein worden dat je er nog niks aan hebt.

Ik wil graag dat de icoontjes automatisch verspreid over het venster zichtbaar zijn, zich dus aanpassen aandoe grootte van het venster. dat kan wel in windows dus dat moet toch ook op de Mac kunnen? Kan het misschien mbv Pathfinder ipv Mac Finder?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.