7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    wido

Weergave One More Thing site in Firefox 4

Ik ben de nieuwe Firefox 4 aan het uitproberen en ik zie dat de site van One More Thing raar wordt weergegeven: de lijst met nieuwe topics staat nu links onder de afdeling nieuws. In Safari en Chrome staat het wel goed. Kan ik hier in Firefox wat aan doen, of ligt het aan One More Thing?

Bijdrager
    Hansi2124

Bij mijn in FF 4 wordt het normaal weergegeven. Standaard instellingen.

Bijdrager
    Racketeers

Wat mij opviel: aangeklikte links forum topics op de homepage blijven vet, dus veranderen niet naar gelezen

Moderator
    Strifer
    Racketeers op 25 maart 2011

Wat mij opviel: aangeklikte links forum topics op de homepage blijven vet, dus veranderen niet naar gelezen

dat is bij mij volgens mij altijd zo :s – ook in safari

Bijdrager
    1984

In Firefox (3.6.16) worden ze zo ? in Safari blijven ze bij mij vet.

Bijdrager
    iep

Dat komt omdat de manier om dat te doen ook te gebruiken is om al je browser gegevens buit te maken (dus je hele geschiedenis, cookies, etc.). Firefox 4 gebruikt nu een compleet andere manier die wel veilig is maar waardoor je dit gedrag dus krijgt. Op Tweakers.net staat een review van Firefox 4 met daarin het hoofdstuk beveliging & privacy waarin dit verhaal staat uitgelegd.

Bijdrager
    wido

Inmiddels wordt de website van One More Thing weer als vanouds weergegeven. Hoe het komt dat het nu wel goed staat, ik heb geen idee.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.