9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    geluk

[opgelost] Weergave in Safari

Er zit waarschijnlijk iets niet lekker in mijn Safari versie 9.1. Anderen, ook met Safari, hebben ernaar gekeken, daar was de weergave wel goed.
    Het gaat om de site http://www.biodanza.nl
    Onder het kopje “Opleiding” zie ik hier alleen maar “Amsterdam” staan. Er horen echter 5 plaatsnamen in beeld te komen.
    Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    Shmoo

Dat heeft met lagen te maken verwijder je Cache en Cookies eens uit de browser. Waarschijnlijk is de site op de achtergrond geüpdatet en gebruikt jouw browser nog een aantal oude elementen van de site die in het geschiedenis zitten.

Paar keer op refresh drukken wil ook wel eens helpen.

Als dat niet helpt is het mogelijk een plugin/extensie in Safari de boosdoener maar normaal is dit een CSS probleempje.

Bijdrager
    essiw

Volgensmij wordt het plaatje boven het drop-down menu weergegeven, wat je er aan kan doen, geen idee, maar voor de zekerheid moet ik vragen of je je computer al herstart hebt, aangezien dit geen gebruikelijke kennis meer blijkt te zijn als iemand een probleem heeft;)

Bijdrager
    geluk

Bedankt voor je reactie Shmoo. Na wat uitvogelen bleek ’t aan de extensie “AllMyTube” te liggen.
    Nogmaals vriendelijk bedankt!

Bijdrager
    GoeieDag

Klote extensies.

Jammer dat Apple de ‘Zet alle extensies Aan/Uit’ eruit heeft gesloopt!

Bijdrager
    OMT-fan

Bij mij is het deze extensie waardoor ik dezelfde problemen had:

Bijdrager
    koen

Om youtube filmpjes te downloaden gebruik ik https://rg3.github.io/youtube-dl/

Bijdrager
    Shmoo

Wie download er nu YouTube filmpjes. Wat is daar de sport van, dingen downloaden die je gratis online kunt kijken?

Bijdrager
    koen

Terugkijken wanneer je niet online bent:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.