7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinhelper

Weer-widget is van slag. Ligt dat aan mij of???…

Ik heb al enkele weken dat de plaatsen van mijn weer-widget plots uit zichzelf veranderen. Hetzelfde probleem met mijn iPhone-weer-app.

Voer ik ‘Kapelle’ in, en klik op ”Done” dan staat ie op ‘Gouda’. Voer ik ‘Middelburg’ in, springt ie op ‘Vlissingen’. Voer ik ‘Roermond’ in, dan staat ie na een klik op ”Done” op ‘Bruggen’.

Is dit bij jullie ook zo? Ligt dat aan Yahoo of aan mij? Het is me een raadsel, maar het wordt ook knap vervelend.:slant:

Alvast bedankt voor het antwoorden en uittesten.:wink:

Bijdrager
    Vaemz

Ik heb net hetzelfde probleem, enorm vervelend… :slant:

Bijdrager
    denniseik

Bij mij ook…:sad:

Bijdrager
    1984

Begrijp het verkeerd , hoort dit niet bij “iPhone en iPod touch Software” een beetje verwarrend op deze manier.

Bijdrager
    BasiX

Je hoeft niet voor én de iPhone app én de widget een apart topic te openen lijkt me.

Hier meer:

Weer app verandert plaatsen

Bijdrager
    bartje

Hier springt die ook steeds naar Gangelt (dld):P

Bijdrager
    e.abrahamse

Ik heb gisteren hetzelfde probleem ervaren. Volgens mij opent de widget het dichtstbijzijnde weerstation waar het weergegevens vandaan haalt. Soest verwijst naar De Bilt, terwijl Amersfoort naar ’s Hertogenbosch verwijst. Ik zou hier qua lokatie ook De Bilt zou verwachten. Dit is inderdaad erg verwarrend.

Update: Heb net even de weersverwachting op deze weer-widget bekeken. Het ziet er nu naar uit dat alles weer bij het oude is.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.