12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    hamersvelt

Weer App van Apple doet raar

Hi, ik heb een iPhone 3GS met de laatste software. De laatste tijd wisselt de weer-app van Apple spontaan van plaatsnamen. Zo heb ik Rotterdam ingesteld, maar deze wil nog wel eens veranderen naar Hilversum of Gouda. Ik ben daar verder ook niet geweest, ik dacht eerst dat hij misschien de huidige locatie aannam, maar dat klopt dus ook niet. Iemand een idee? Thanks.

Bijdrager
    xionix

check eens hoeveel steden je hebt ingevoerd en verwijder de steden die je niet nodig hebt.

Bijdrager
    hamersvelt

Ik heb er vier ingesteld, maar dat moet toch gewoon kunnen?

Bijdrager
    Dveen

Ik heb hetzelfde probleem terwijl ik maar één stad heb ingevoerd. (Roosendaal)

Bijdrager
    xionix

en een van de ingestelden is dan zeker Hilversum of Gouda? Dan kan ik het me voorstellen.

Bijdrager
    .Arne

Ik ook zelfde probleem, iPhone 2G.

Bijdrager
    Paul26

Ik heb het probleem zowel op mijn iPhone, widget op mijn Macbook en widget op mijn iMac. En elke keer pakt hij andere namen. Probleem doet zich nog niet zo lang voor, en leek vandaag ook weer verholpen te zijn. Alles staat er weer goed in. Misschien heeft het iets met de Yahoo server te maken

Bijdrager
    KarelWillem

Ah, oké. Dat had ik gisteren ook.

Ik had de volgorde Soestdijk > Hilversum > Orlando.
    En Soestdijk werd telkens Hilversum. Dus dan had ik twee keer Hilversum.

Maar sinds gisteravond doet hij weer goed.

Bijdrager
    marcelnijman

Ik had een paar dagen geleden eenmalig dezelfde ervaring. Bij het opstarten van de app stond er Kranenburg i.p.v. Nijmegen, maar hij herstelde zichzelf binnen een halve seconde.

Weird bug.

Bijdrager
    rtgrs
    marcelnijman op 01 september 2010

Ik had een paar dagen geleden eenmalig dezelfde ervaring. Bij het opstarten van de app stond er Kranenburg i.p.v. Nijmegen, maar hij herstelde zichzelf binnen een halve seconde.
    Weird bug.

Grappig.. Ik ontdekte dit vandaag in de weer-widget in Dashboard! Ik zie ook Kranenburg, maar ik woon in Groesbeek. Kranenburg is Duitsland! Ach, het weer is hetzelfde. Groesbeek en Kranenburg zijn namelijk buren.

Zou het met locatiebepaling te maken hebben? Zou toch raar zijn, want de locatie van m’n internetverbinding (UPC) is exact mijn woonlocatie.

Bijdrager
    BasiX
    Bijdrager
    marcelnijman

Zou kunnen, Mijn Tsjechische telefoon zei rond die tijd “Welkom in Duitsland”. (6 km vanaf de grens)

Maar het zou helemaal niet met locatiebepaling moeten werken. Je voert in de Weather app toch zelf de steden in?!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.