-
Q:
Weer App van Apple doet raar
Hi, ik heb een iPhone 3GS met de laatste software. De laatste tijd wisselt de weer-app van Apple spontaan van plaatsnamen. Zo heb ik Rotterdam ingesteld, maar deze wil nog wel eens veranderen naar Hilversum of Gouda. Ik ben daar verder ook niet geweest, ik dacht eerst dat hij misschien de huidige locatie aannam, maar dat klopt dus ook niet. Iemand een idee? Thanks.
Ik heb het probleem zowel op mijn iPhone, widget op mijn Macbook en widget op mijn iMac. En elke keer pakt hij andere namen. Probleem doet zich nog niet zo lang voor, en leek vandaag ook weer verholpen te zijn. Alles staat er weer goed in. Misschien heeft het iets met de Yahoo server te maken
marcelnijman op 01 september 2010Ik had een paar dagen geleden eenmalig dezelfde ervaring. Bij het opstarten van de app stond er Kranenburg i.p.v. Nijmegen, maar hij herstelde zichzelf binnen een halve seconde.
Weird bug.Grappig.. Ik ontdekte dit vandaag in de weer-widget in Dashboard! Ik zie ook Kranenburg, maar ik woon in Groesbeek. Kranenburg is Duitsland! Ach, het weer is hetzelfde. Groesbeek en Kranenburg zijn namelijk buren.
Zou het met locatiebepaling te maken hebben? Zou toch raar zijn, want de locatie van m’n internetverbinding (UPC) is exact mijn woonlocatie.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.