4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    johnnan

Weeknummers in iCal niet meer laten zien

Laatst heb ik “iets” in iCal ge├»nstalleerd wat het weeknummer laat zien in iCal.
    Nu wil ik dat weer verwijderen maar ik kom er niet achter hoe ik te werk moet gaan.
    Heeft iemand een idee hoe dat moet?
    :oops:

Bijdrager
    St. Mobbs

In de menubalk van iCal kun je bij “weergave” de optie uitschakelen: “Toon activiteiten die de hele dag duren”
    Daarmee worden de weeknummers niet verwijderd, maar onzichtbaar gemaakt.

Bijdrager
    frank vh

Dat hangt er van af wat dat ‘iets’ is…..

Heb je een calender voor de weeknummers gedownload en geinstalleerd dan kan je gewoon die kalender in de linker kolom deleten.
    Maar misschien heb je in de systeemprefs bij Internationaal de weeknummers toegevoegd aan de custom lange notatie van het datum format. Wanneer je dat namelijk doet komt boven iedere dagkolom niet alleen de dag te staan, maar bijv.:

zon 7 dec week 9

Ik was heel gelukkig met die tip en zie ook geen reden om die weer weg te halen….:wink: :wink:

Bijdrager
    Edwin
    ”johnnan”

Laatst heb ik “iets” in iCal ge├»nstalleerd wat het weeknummer laat zien in iCal.

Dat zal deze tip geweest zijn waarmee je het ook weer ongedaan kan maken. Ik kwam er overigens achter dat het weeknummer hiermee nu ook zichtbaar is Time Machine.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.