13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Cop17

WeekCal werkt niet meer

Na de laatste update werkt weekcal niet meer. Ik lees nergens of er een bug is.
    Is het hier misschien bekend ?

Bijdrager
    koen
    Bijdrager
    Fuuf

<p class=”cite”>koen op 21 september 2019 om 13:34</p>
    https://weekcalendar.zendesk.com/hc/en-us/articles/360009371540-iOS-13-Crash-Issue-Fixes

Dank voor je uitstekende tip !

Bijdrager
    koen

Ja, handig hè, een website van de developer 😁

Bijdrager
    TheiPhoneGuy

Bij mij doet ie het weer. Alleen ben tijdens de storing overgestapt op Calanders 5.

Bijdrager
    Cop17

Top bedankt. Dus na 24 september moet hij het weer doen.

Bijdrager
    Carlos

Hij doet het nog steeds niet dus..

Bijdrager
    Tea

iOS 13.1 heeft niet geholpen en ook de oplossing via instellingen de “herinneringen” uitzetten niet. Hopelijk wordt er snel iets aan gedaan, vind dit echt de meest fijne agenda-app. Of hebben jullie  andere tips?

Bijdrager
    Cop17

Inderdaad bij mij werkt het ook nog steeds niet.

Bijdrager
    Cop17

Hij doet het weer!!! ( iPhone XR)🎉🎉🎉

Bijdrager
    Tynke

Inmiddels heb ik ook iOS 13 geïnstalleerd. Wel eerst de Herinneringen van WeekCal uitgezet, zoals in de tip. Thx, want alles werkt zoals het hoort.
    Mijn man echter heeft eerst iOS13 geïnstalleerd zonder de Herinneringen uit te zetten en zijn Weekcal doet het nog steeds niet. Ik weet dat Apple vaker last heeft van een precieze volgorde van installeren alvorens iets werkt. Lijkt hier ook het probleem te zijn.
    heeft iemand een tip hoe mijn man alsnog WeekCal aan de praat krijgt?

Bijdrager
    Tynke

Ha. En ineens doet ie het weer. Bedankt, wie hier ook maar verantwoordelijk voor is:-)

Moderator
    Night

Wie weet…. misschien de 13.1.1 update (dan Apple) of anders een kleine update van de app zelf of een aanpassing aan de servers (dan de makers). Maar vanzelf gebeurt er vrij zelden iets.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.