13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    santi

week oude MacBook Pro herkent batterij niet meer

Iemand een idee wat er aan de hand is?
    Ik heb vorige week een nieuwe MacBook Pro gekocht. Week oud dus. Vanmorgen hing de mb aan de voeding. En op het moment dat ik de voeding lostrok viel de mb ook direct uit. Vervolgens geeft hij na opnieuw opstarten steeds aan dat er geen batterij beschikbaar is. Icoontje rechtsboven is nu een batterij met een kruisje erin, en het batterij-check-knopje aan de zijkant links doet ook niets. De computer blaast alsof hij heel hard moet werken.

De winkel begreep er ook niets van en verzocht mij om terug te komen. Maar voor ik dat doe wil ik weten of ik dit zelf kan oplossen.

Ps. Ik heb de mb al een paar keer uit gehad. Ook een tijdje langer.

HELP!!!

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Niet zelf kloten, laat dat maar aan de winkel over. Mogelijk kunnen ze ‘m direct vervangen, aangezien hij splinternieuw is…

Bijdrager
    VlamMans

Inderdaad niet zelf proberen te repareren. Als hij een week oud valt dat gewoon onder de garantie en word het als het goed is kosteloos vervangen. Als je eerst zelf gaat prutsen willen ze nog wel eens moeilijk doen…

Bijdrager
    Maverick9898

Ik sluit me hierbij aan.

Bijdrager
    Vodka

idd terug naar de winkel. Als het een goede winkel is krijg je direct een nieuw exemplaar

Bijdrager
    Oppie
    Bijdrager
    santi

Ik heb de winkel gebeld. Die vonden het ook raar. Ik ga er morgen even mee langs.

Bijdrager
    Oppie

Probeer die reset nou ff.

Bijdrager
    Vinhelper

Ga nou ff langs de winkel.

Nee, maar even serieus, het is altijd beter om direct terug te gaan naar de winkel, want hoe langer je wacht, hoe meer het lijkt voor de winkel alsof het probleem zelf hebt veroorzaakt en je het noodlottig probeert te verbergen.

Just my 2cents..

Bijdrager
    Oppie

Bedankt Vin, nooit geweten…

Bijdrager
    santi

Hallo! << Deze groet komt vanaf mijn nieuwe MacBook Pro!

Ik heb toch maar even gebeld met de winkel. Maar goed dat ik niet zelf ben gaan klussen, want dan vervalt de garantie.
    Ik ben erg goed geholpen. Gisteren langs en vanmorgen mijn ‘oude’ MB omgeruild voor een splinternieuwe. Handjes de lucht in voor de jongens van Xando in Nijmegen.

Alleen jammer dat ik geen Time Machine back-up heb gemaakt…

Bijdrager
    Vinhelper

Kon je de gegevens niet gewoon opvragen?

Of stond er nog niet echt veel op?

Nou ja, in ieder geval mooi dat het is opgelost.:thumbsup:

Bijdrager
    santi

Nee, nog niet echt aan het werk gezet. Dus erg was het niet.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.