11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    dame.blanche

wedstrijd ontwerpen staart van SN-vliegtuig

Ik weet niet of een draadje zoals deze mag, maar ik hoorde dit gisteren op de radio en ik dacht dat’t misschien wel wat was voor sommige mensen hier… :?

Ontwerp de staart van onze vliegtuigen en ga aan de haal met 10 H/T vliegtickets.

SN Brussels Airlines en Virgin Express vliegen weldra onder één en dezelfde naam. In afwachting van de restyling van onze vloot en het nieuwe logo, krijgen 3 van onze AVRO toestellen deze zomer al een voorlopige nieuwe look. En jij kan die mee bepalen!

Hoe?
    De vliegtuigen worden volledig wit geschilderd. Enkel de naam SN BRUSSELS AIRLINES komt erop. Wat we zoeken is een grappig of orgineel ontwerp voor de staart van 3 van onze vliegtuigen.

Criteria?
    Zomerse look & feel, eenvoudig, origineel of grappig design met respect voor alle culturele gemeenschappen.

Winnaars?
    De 3 leukste ontwerpen worden gerealiseerd en prijken minstens twee maanden op de staart van één van onze vliegtuigen.
    De 3 winnaars krijgen elk 10 H/T vliegtickets cadeau, in Economy Class op ons Europees netwerk, geldig tussen 01 april 2007 en 31 december 2007.

Hoe deelnemen?
    Klik hier voor het deelnameformulier en bezorg ons je creatie (op witte achtergrond en in elektronisch formaat) vóór 6 augustus 2006. Klik hier om de vorm te vinden van de te gebruiken oppervlakte. Wacht niet te lang, de eerste selectie gebeurt al op 20 juli.
    Vergeet niet je volledige naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer in te vullen.
    Als je inzending bij de winnaars is, verwittigen we je persoonlijk.

Bijdrager
    trabant

Vliegtuigs-taart :wink:

Bijdrager
    dame.blanche

:wink: Mjaaa… de nacht was kort en de ochtend kwam vroeg…

Bijdrager
    J.C.

Handig om er even een linkje te zetten naar orginele bericht, nu staat er overal klik hier en er is geen Hyperlink =P

Bijdrager
    GoingStrong

Voor de geinteresseerden: er is ook een ontwerp-wedstrijd voor het logo van de SUPERBUS, een project van Wubbo Ockels en TU Delft. Dat ding kan tot 250 km/u en ziet eruit als een lange sportwagen.

http://www.tudelft.nl/live/pagina.jsp?id=3dc03cb3-2684-45b1-a5de-7c8bee14b09a&lang=nl

Veel plezier ermee! :)

Bijdrager
    Viva

<Superbus>

Kansloos m.i. Of gaat men er speciale busbanen voor aanleggen? In dat geval, graag het wegennet verbeteren, zodat iedereen met 250 km/u z’n bestemming kan bereiken (en niet met gem. 25 km/u zoals nu het geval).

Bijdrager
    dame.blanche
    ”J.C.”

Handig om er even een linkje te zetten naar orginele bericht, nu staat er overal klik hier en er is geen Hyperlink =P

Euhm, gans de titel is een link… ? :?

Bijdrager
    marloez

jammer dat het voor de 20ste af moet…dat ga ik niet halen helaas… was wel een leuke uitdaging geweest!

Bijdrager
    dame.blanche

(de wedstrijdjury kiest een eerste winnaar op 20 juli, een tweede op 24 juli en de derde op 8 augustus 2006)

Je kan nog altijd de derde winnaar worden…;)

Bijdrager
    marloez
    ”dame.blanche”

(de wedstrijdjury kiest een eerste winnaar op 20 juli, een tweede op 24 juli en de derde op 8 augustus 2006)

das niet goed genoeg he. daar kan ik geen genoegen mee nemen:P

Bijdrager
    dame.blanche
    ”marloez”
    ”dame.blanche”

das niet goed genoeg he. daar kan ik geen genoegen mee nemen:P

Hehehe idd! Ik dacht dat ze bedoelde:

– we kiezen een winnaar in de eerste periode = eerste winnaar
    – we kiezen een winnaar in de tweede periode = tweede winnaar
    – we kiezen een winnaar in de derde periode = derde winnaar (dus niet brons, maar ook goud) = jij…

;)

(voor moest er iemand willen meedoen éh)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.