7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Yoeri

Webwinkel starten, Ogone?

Ik ben van plan om een webwinkel te starten. Nu wil ik hem zelf gaan bouwen maar ben ik nog wat informatie nodig.

– Ik wil in een CMS producten kunnen toevoegen.
    – Ik wil dat als een product uitverkocht is dat er vanzelf komt te staan over hoeveel dagen er weer voorraad is.

Kan ik dit met Ogone doen of moet ik zelf een totaal nieuw CMS bouwen?

Yoeri’

Bijdrager
    Yurgen

WordPress met de Shopp of E-Commerce plugin zijn hier prima geschikt voor.

Ogone is volgens mij een betaalservice en zie de link met een webshop/cms niet…..

Bijdrager
    Yoeri

Ik dacht dat Ogone dat ook verricht. Ik zou graag een testaccount bij Ogone willen openen maar dat kan pas als je een KvK nummer hebt. Die heb ik nog niet en ze reageren ook niet op een mailtje.

Bijdrager
    bartvoll

Deze is waarschijnlijk ook wel handig Goodsie

Geblokkeerd
    Anoniem

Ogone is inderdaad een payment provider. En nog een vrij dure ook. Ik zou zelf gaan voor Magento (open source) icm met een payment provider (Icepay of Multisafepay bijvoorbeeld) voor je betalingen. De voorraad beheer functies in Magento zijn goed. Daarnaast is het een zeer uitgebreide ecommerce oplossing die je in staat stelt je shop precies zo in te richten zoals jij dat wilt. Het vergt wel even wat inspanning om het te doorgronden, maar daarna wil je niet anders. Groot voordeel is de zeer active community waar altijd wel een oplossing te vinden is voor een probleem waar je tegenaan loopt.

Er zijn zelfs iPhone apps beschikbaar waarmee je de backend van je shop kunt benaderen en onderweg je verkopen kunt bijhouden.

Bijdrager
    Jeroen-W

Ik heb kort geleden een shop gebouwd met Opencart. Zie: http://www.opencart.nl/

Bijdrager
    chatsmit

Wat je niet moet vergeten is nagaan of je systeem wel geschikt is voor ideal (als je dat wil).

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.