6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Ben271185

Webstat

Voor mijn website gebruik ik het programma webstat voor het tellen van het aantal bezoekers. Maar sinds een paar dagen is het plotseling gestopt met te bestaan. Wat kunnen de redenen hiervoor zijn. Want als ik naar http://users.pandora.be/chirotomsam/bende/index.html ga, dan staat webstat er wel. En ik heb niets aan de code veranderd. Een mysterie dus. Hebben jullie suggesties of programma’s die beter zijn dan webstat, want daarmaa hebben we nogal last van spam.

Bijdrager
    Jaffster

Gebruik je de counter om aan je bezoekers te laten zien hoeveel de site bezocht word, of is het alleen voor jezelf ?

In het geval van het laatste, zou je eens moeten kijken naar webalizer.
    Deze geeft nog veel meer leuke statistieken.

Als je alleen een countertje wil hebben zijn er genoeg php scripts die dit zo voor je bijhouden.

succes….

Bijdrager
    computer space

Neem so wie so iets dat niet door bezoekers is uit te lezen, dan komt referrerspam niet in beeld. Ikzelf heb een PHP script verbouwd zodat veel spambots worden betrapt. Zoek bij voorkeur een script dat aan het begin van de pagina zijn werk doet, en dat ahv een blacklist met ipnummers en nslookup namen een exit kan doen met een korte melding voor foute bots.

O ja, en overweeg een eigen domein. Voor 10 euro/jaar ben je van die .tk rommel af.

Bijdrager
    Emiel

@Martiniman: Maakt die DNS lookup het niet retetraag?

Bijdrager
    computer space

Nee, dat doet ie 1 keer, en daarna slaat de statistiek database het op voor volgende pagina’s/bezoeken.

Bijdrager
    Ben271185
    ”Martiniman”

O ja, en overweeg een eigen domein. Voor 10 euro/jaar ben je van die .tk rommel af.

Is er één die je me kan aanraden?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.