9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    lhhod

Websiteontwikkelaar gezocht voor Database Portfolio en MySQL

Wie weet een goede en niet al te dure webontwikkelaar die een website voor mij kan maken voor mijn stockfoto’s. Ik werk met Portfolio en heb de software al gekocht die Portfolio met MySQL kan laten samenwerken. Het moet een volautomatische website worden met betaalmogelijkheid via PayPal, waarna het downloaden van de betaalde foto’s mogelijk is, maar ook moet er een mogelijkheid in zitten om andere fotografen foto’s te laten uploaden.
    Als ik het goed heb werkt Portfolio met Java. Portfolio kan kan zelf een site genereren, maar die moet dan aangepast worden aan mijn idee├źn.
    Ik heb wel een adres in Engeland, maar ik heb liever iemand in Nederland.
    ‘k Ben benieuwd…
    Laurens

Bijdrager
    steene

Joomla, mambo, wordpress
    zo’n cms overwogen?
    kan je zelf opzetten en kost je niets…
    kun je ook vormgeven zoals je wil…
    is met database en mysql…

(tis maar een ideetje)

Bijdrager
    lhhod

leuk dat je zo snel reageert!
    Maar wat je schrijft is voor mij adacadabra

laurens

Bijdrager
    computer space

Of kant en klaar kopen op http://www.pixaria.com

Bijdrager
    freshface

Joomla, mambo, wordpress hebben geen paypal betaal systeem.
    Ik zou pixaria gebruiken.

Bijdrager
    hansenonline

kijk eens bij deze, deze en deze tutorials van computer arts. hier wordt simpel uitgelegd hoe je een website maakt en deze aan paypal linkt.

Bijdrager
    lhhod

Leuk zo snel als jullie allemaal reageren, ik wou dat ik me eerder had aangemeld bij MacOSX.nl Forum.
    Maar… Als ik de tijd had om zelf alles in elkaar te zetten zou ik het doen. Nu ben ik echter ontzettend druk met het klaarmaken van duizenden foto’s en het klaarmaken van de database.
    Voor alle duidelijkheid, ik werk met het programma Portfolio van Extensis. En mijn database is dus al zo goed als klaar. Ook heb al gekocht Portfolio 8 Server en SQL for MySQL, allemaal van Extensis.
    Het gaat dus niet om het maken van een portfolio, maar om het gebruik van het programma Portfolio en dat verwerkt in een website.

Laurens

Bijdrager
    steene

De bovenvermelde opties zijn echt niet zo veel werk om zelf op te zetten…
    download de files (al dan niet de gekochte files), laad ze snel op.
    en draai de install.php file. Volg de weinige stappen die ze opgeven nauwkeurig op.
    En klaar is kees.

Konijn. Geen paypal systeem. Kun je dan niet gewoon een pagina aanmaken, en daar het paypal systeem zelf in plaatsen?!!! Lijkt me haalbaar…
    Nu ja pixaria kan dus ook …

Bijdrager
    pepe

Tja, lezen blijft een vak. Hij zoekt dus iemand die de site kan maken omdat hij er A. te weinig kennis van heeft en B. te druk is met andere zaken. Sorry hoor, maar dan is het dus geen optie om een doe-het-zelf antwoord te geven.

Dus als ik het goed op een rijtje hebt zoekt Laurens iemand:
    – die de site wil maken, gekoppeld aan een PortFolio Server database
    – mogelijkheden van PayPal
    – mogelijkheden van bestanden toevoegen aan de database

En hij zoekt NIET:
    – tutorials
    – tips voor zelfbouw

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.