22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Joost197

website werkt niet in IE, wel in Safari

Hallo,

Mijn website http://www.quantts.com werkt niet in IE maar wel in Safari? De hoofdpagina werkt overigens wel in IE, maar als je op een link klikt krijg ik de onderstaande foutmelding. Nu ben ik een leek op dit gebied, maar is er iemand die zou kunnen uitleggen waar ik iets moet aanpassen zodat de site ook werkt in IE. Het programma waarmee deze gemaakt is van Hostnet.

Iemand een idee die me daarmee kan helpen?

Server Error in ‘/’ Application.
    ——————————————————————————–

Cannot use a leading .. to exit above the top directory.
    Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.HttpException: Cannot use a leading .. to exit above the top directory.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[HttpException (0x80004005): Cannot use a leading .. to exit above the top directory.]
    System.Web.Util.UrlPath.ReduceVirtualPath(String path) +3527366
    System.Web.Util.UrlPath.Reduce(String path) +84
    System.Web.Util.UrlPath.Combine(String appPath, String basepath, String relative) +355
    System.Web.HttpResponse.ApplyAppPathModifier(String virtualPath) +208
    System.Web.UI.HtmlControls.HtmlForm.GetActionAttribute() +1985848
    System.Web.UI.HtmlControls.HtmlForm.RenderAttributes(HtmlTextWriter writer) +840
    System.Web.UI.HtmlControls.HtmlControl.RenderBeginTag(HtmlTextWriter writer) +39
    System.Web.UI.HtmlControls.HtmlForm.Render(HtmlTextWriter output) +56
    System.Web.UI.Control.RenderControlInternal(HtmlTextWriter writer, ControlAdapter adapter) +25
    System.Web.UI.Control.RenderControl(HtmlTextWriter writer, ControlAdapter adapter) +121
    System.Web.UI.HtmlControls.HtmlForm.RenderControl(HtmlTextWriter writer) +37
    System.Web.UI.Control.RenderChildrenInternal(HtmlTextWriter writer, ICollection children) +130
    System.Web.UI.Control.RenderChildren(HtmlTextWriter writer) +24
    System.Web.UI.Control.Render(HtmlTextWriter writer) +7
    System.Web.UI.Control.RenderControlInternal(HtmlTextWriter writer, ControlAdapter adapter) +25
    System.Web.UI.Control.RenderControl(HtmlTextWriter writer, ControlAdapter adapter) +121
    System.Web.UI.Control.RenderControl(HtmlTextWriter writer) +22
    System.Web.UI.Control.RenderChildrenInternal(HtmlTextWriter writer, ICollection children) +130
    System.Web.UI.Control.RenderChildren(HtmlTextWriter writer) +24
    System.Web.UI.Page.Render(HtmlTextWriter writer) +26
    System.Web.UI.Control.RenderControl(HtmlTextWriter writer) +22
    System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +1896

Bijdrager
    TonE

Ja joh, dat heb je met mickey soft die zich niet aan standaarden houdt. (WC3) http://nl.wikipedia.org/wiki/World_Wide_Web_Consortium

Verder kan ik je niet helpen helaas, heb er ook geen zin in me er in te verdiepen.

Bijdrager
    GrannySmith

@TonE; zo.. jij bent lekker door de bocht zeg. Per definitie ligt dit dus volgens jou aan IE terwijl je er dus niets van weet. Fanboy. Gediskwalificeerd. U gaat niet langs af en ontvangt geen 200 euro.

@Joost197
    ; het lijkt me dat als deze website gemaakt is met tooling van hostnet, je er verstandig aan doet door contact met hen op te nemen. De foutmelding lijkt de suggereren dat dit tool HTML code genereert die refereert aan “../” om te komen bij de hoofddirectory van je site terwijl je al in de hoofddirectory bent. Duidelijk een fout in die tooling lijkt me… zeker als een veelgebruikte browser daar niet tegen kan.

Bijdrager
    NeXT
    GrannySmith op 16 oktober 2013

@TonE; zo.. jij bent lekker door de bocht zeg. Per definitie ligt dit dus volgens jou aan IE terwijl je er dus niets van weet. Fanboy. Gediskwalificeerd. U gaat niet langs af en ontvangt geen 200 euro.

Gefeliciteerd! Je hebt geen flauw benul waarover je schrijft en denkt er ook nog eens een standpunt uit te halen in de vorm van een verwijt.

Dit is een drama waar geen enkele serieuze webdesigner zijn vingers aan wil branden.

Edit: LOL!

Bijdrager
    KarelWillem

Internet Explorer 8.0:

Bijdrager
    Joost197

Bedankt voor de hulp;) Iemand nog wel enig idee?

Bijdrager
    TonE

@ rotte appel, roep maar hoor, het glijdt allemaal langs mijn schouders af.

Bijdrager
    KarelWillem

… (n.v.t.)

Bijdrager
    Shmoo

Karel navigeer eens naar een andere pagina. De homepage zal wel getoond worden maar zodra je gaat navigeren gaat het denk ik mis.

Het antwoord zal denk ik liggen in Hostnet FAQ raadplegen of hun klantenservice even mailen. Die gasten hebben het systeem ge├»nstalleerd waar je dit mee gemaakt hebt dus ‘moeten’ ze dit ook kunnen oplossing lijkt mij.

Bijdrager
    KarelWillem

Sh..t.. Klikte ik in http://www.browsershots.org per ongeluk alle browsers, behalve IE aan.:)

Nu weet ik dus nog niets, en kan ik geen pagina’s meer bekijken vandaag.

Het viel me wel op dat het in vrijwel elke andere browser geen enkel probleem is.

Bijdrager
    macpro

Gewoon een melding tonen dat voor deze site Internet Explorer niet ondersteund word.
    Hoe vaak hebben wij niet zulke meldingen gekregen omdat websites pers├ę alleen maar draaiden in IE?

Bijdrager
    Olaf Klemann

De url’s in de menubalk zijn nu bijvoorbeeld ‘../49/what_we_do.aspx’, als je deze veranderd naar ‘/content/49/what_we_do.aspx’ werkt het dan wel?
    De contactpagina werkt namelijk wel en deze heeft ook een url vanaf de root van de site (/contact.aspx).

Als dit niets veranderd zou ik het zoeken in de url-rewrite, hoewel het dan wel vreemd is dat het enkel in IE niet werkt.

In ieder geval wat opties om na te kijken.

Bijdrager
    jochems

Er gaat natuurlijk niks boven een zelf gebouwde site, maar als je daar niet de know-how voor hebt dan zijn er legio open-source CMS-en. Waarom gebruik je zo’n tool van hostnet? Als er problemen zijn kun je vrijwel nergens echt goed terecht omdat geen geen hond die tools gebruikt en je afhankelijk bent van de “technische” kennis die hostnet hopelijk heeft.

Kijk eens naar WordPress, joomla, drupal of Typo3. Prima alternatieven. PM me maar ff als je hulp wilt met een installatie.

Bijdrager
    TonE

Maar gelukkig is er met hun software niks mis.

Bijdrager
    TonE

Umm, umm, tja scratch. pfftt, ligt natuurlijk aan mij…

Whahahahahaa

Bijdrager
    TonE

Tja, fanboy, fanboy, fanboy he?

Bijdrager
    GrannySmith

@TonE; in jezelf praten is niet erg maar als je het vaak doet is een dokter opzoeken wel verstandig.

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk dat hij gewoon wat aandacht wilt maar moeite heeft om dat duidelijk te maken.

Kijk eens in het ‘Casual’ gedeelte van dit forum en doe daar gewoon mee aan de discussies.

Bijdrager
    TonE

Ja joh bedankt voor het advies. Kijk nog ’s naar het filmpje en vraag je dan af wie er een dokter nodig heeft..,

Bijdrager
    TonE

Overigens, ik praat niet in mezelf, ik reageer nog steeds op wat anderen menen te moeten blaten.
    Maar aan sommigen ontgaat dat, daar moet je een bepaald gevoel voor subtiliteit voor hebben om dat te herkennen,

Bijdrager
    TonE

@ Shmoo, wil je niet over mijn rug heen praten? Als je me wat te zeggen hebt kun je me rechtstreeks aanspreken. Dankjewel.

Bijdrager
    KarelWillem

Dit werkt toch nog steeds prima op het forum hoor.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.