12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    alaska

Website waar anderen tegen betaling logoschets voor me uitwerken in Illustrator

Ik heb een logo-ontwerp geschetst dat nog uitgewerkt (nagetekend) moet worden in Illustrator.
    Voor iemand bedreven is in Illustrator zal het waarschijnlijk maar een uurtje werk zijn, maar ik heb een vrij beperkte beheersing van Illustrator.

Weet iemand een website waar je zo’n (betaalde) opdracht kunt uitzetten?

Ik heb ooit wel zo’n website gezien, maar ben vergeten welke.

Mijn dank is bij voorbaat groot!

Bijdrager
    Shmoo

Vroeger toen ontwerpen nog een vak was bestond er een website, ontwerpenvoorgeld.nl (uit mijn hoofd)  natuurlijk zijn al dat soort sites geen dikke kwaliteit want het trekt vooral mensen aan die geen werk hebben. Wilt niet zeggen dat ze niet fatsoenlijk werk kunnen leveren voor dit soort kleine dingen.

Een andere zeer bekende (internationale) is Fiverr. Daar betaal je 5 dollar en dan doet iemand uit India voor je werken. Whatever je klus is 5 dollar.

Als het allemaal een stukje in de buurt moet blijven dan kun je ook KarelWillem op OMT bellen. Zal dat vast ook wel kunnen.

Bijdrager
    tipex

Op fiverr.com kunnen ze je ongetwijfeld helpen, daar veel design werkzaamheden laten uitvoeren voor weinig.

Bijdrager
    Septimus

Voor een kleine vergoeding wil ik het ook wel voor je doen. Ik heb 17 jaar ervaring als zelfstandig grafisch ontwerper en werk tegenwoordig als designer bij een internationaal display en verpakkingsbedrijf.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Voor iemand bedreven is in Illustrator zal het waarschijnlijk maar een uurtje werk zijn,

“weinig werk”, ¬†“heb je zo gedaan op de computer”, “jij kan dat heel snel” ,”echt niet veel werk”.

Wel goed om dat van tevoren al duidelijk te hebben, voor je het weet zijn ze er uren mee bezig.

Anyway, antwoord op je vraag: hoofdkraan.nl

Bijdrager
    jw54
    Bijdrager
    Maikelw

Gratis “Live trace” functie in (demo)illustrator?¬†https://www.youtube.com/watch?v=hGHP_5uxiSQ

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 3 dagen geleden door Maikelw. Reden: WOW je kunt je bericht bewerken!
    Bijdrager
    Maikelw

.

Bijdrager
    McJohn

Argh….. no offence,… maar als vakidioot kookt mijn bloed van functies als “Live Trace”. Is voor mensen die NIET¬†vectorieel kunnen tekenen, of die er snel vanaf willen zijn.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 3 dagen geleden door McJohn.
    Bijdrager
    KarelWillem

Shmoo op 27 november 2019 om 00:14

…Een andere zeer bekende (internationale) is Fiverr. …Whatever je klus is 5 dollar.

Nou, dat is nu ook weer niet helemaal waar.

Het is niet zo dat alles voor 5 dollar in elkaar geklust wordt.

Maar dat je voor belachelijk weinig geld de gekste dingen kunt bestellen is i.d.d. waar.

Kijk maar eens wat van die leuke YouTube filmpjes van mensen die daar dingen laten maken.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 2 dagen geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    alaska

Dank voor alle tips!

En dankzij KarelWillem heb ik gisteren een aantal uren op YouTube filmpjes gekeken over allerhande Fiverr-ervaringen.

Bijdrager
    KarelWillem

Haha, leuk hè?!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.