9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-addict

Website vraag over schilder

Weet er iemand waar ik hoge resolutie afbeeldingen kan vinden van de schilderijen van Corneille ?

Ik heb dit nodig voor een school opdracht maar ik vind alleen maar lage resolutie foto’s of onduidelijke foto’s.

Het mogen ook schilderijen zijn van andere schilders die in de zelfde stijl schilderen ?

Bijdrager
    Pieterr

Hoe hoog wil je ze hebben? Misschien dat hier wel wat mooie platen tussen staan.

Bijdrager
    mac-addict

dat is dus te klein ze moeten best groot zijn, 700 hoog zoiets.

Gewoon high res

Bijdrager
    Pieterr

Heb je ze al alle 118.000 bekeken dan? ;-)

En hier (extra groot)?

Bijdrager
    mac-addict

Bedankt Pieter,

Ik had deze afbeeldingen wel al gezien maar ik had gehoopt dat er iemand met bijv. een museum site aan kwam met allemaal high res foto’s.

Toch bedankt voor je response!

Bijdrager
    MouseMighty

Of je gaat naar een van de kunsthuizen en maakt zelf de foto. Ik weet niet of je het weet hoor maar dit soort kunstwerken zijn vaak beschermd. Je mag dat niet “zomaar” gebruiken en waarom heb je voor school een high res beeld nodig? Verdiep je anders in het onderwerp, kom je een stuk verder en leer je er ook nog wat van (=schoolprincipe).

Bijdrager
    mac-addict

Is ook een optie ja.

Je hebt weer eens gelijk mighty mouse BRAVO :P

Bijdrager
    nikzonderc

Waarom koop / huur je niet gewoon een boek over Corneille? Zat over te vinden, ik snap niet waarom je je zo limiteert door gebruik te maken van het internet.

Bijdrager
    mac-addict

Je hebt gelijk beetje dom mischien maar daar had ik niet eens aan gedacht :innocent:

Bedankt

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.